söndag, november 02, 2008

sa jag ...

... att jag fått ett nytt makroobjektiv?

11 kommentarer:

Caroline sa...

Harliga bilder!

anna of sweden sa...

:)

Anonym sa...

Vad avis jag blir! Går själv och önskar mig en systemkamera i julklapp. Fina bilder som vanligt!

Marcos Taranta sa...

Det är en All Star?
Det bästa sko i världen!!!
Hälsningar från Brasilien!!!

anna of sweden sa...

Gabriella.
Håller tummarna för att tomten har med sig en systemkamera till dig! :) Blir det jul i Sverige eller USA?

Warriors.
Japp, en klassisk All Stars. Funkar alltid.

Anonym sa...

Det blir jul i Sverige, eftersom vi inte är gifta måste jag hem till Sverige varje halvår... men ändå skoj att komma hem lite. Skoj att ni ska få besök!

Håll tummarna hårt för kameran :)

Klara sa...

Fina bilder - som vanligt!

anna of sweden sa...

Gabriella.
Aha, då förstår jag. Och det är ju alltid trevligt med en Sverigeresa. Hur länge har ni bott i USA?

Lovar att hålla tummarna - hårt! :)

Klara.
Tack min lilla vetevärmare! :)

Västmanländskan sa...

Åh! Avundsjuk!

decoinspo sa...

Bra present, valdigt bra! Kanner sjalv att jag skulle behova ett. Vilken kamera har du?

anna of sweden sa...

Jessica.
Har en Canon 40D.