lördag, november 22, 2008

dagen efter

Stackars Herr Snowman.

Han är lite "dagen efter".

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så kan det vara i verkliga livet också, upp som en sol - ner som en pannkaka. Så länge det bara är en snögubbe är det väl ok, Fast han ser ju fortfarande glad ut.
Kram
MoP

Vit Gladiolus sa...

Nämen stackarn, vad har han gjort?! ;)
Kramsiar

r e b e c k a sa...

hihi... :)

Anonym sa...

He he. Men det ser ändå ut som om han föll med ett leende på läpparna. :-)

Anonym sa...

Tack så mycket =)
Det blir ganska enkelt med en sån söt modell som spärrar upp ögonen så fort man kommer nära med kameran.

Haha, snögubben ser lite hänhig ut. Tänlte dra någon elak paralell till Mff, men jag lät bli!

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Det är jag också! Fest i går:-)

Jag säger det igen, gud vad världen är small! Snart upptäcker vi kanske att vi är nästkusiner. Hahahaha!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja..han ser lite trött ut;)
Kram Lallis

Camilla Alvén sa...

Tack för grattishälsningen!
Tänk, jag fick snö på min födelsedag, visserligen bara ett par centimeter men det var så mysigt.
Ha det bra
Camilla

Ninni sa...

Fint att få se lite snö...och vänja sig innan vi åker hemåt Sverige till jul;)
Kallt är det här också för att vara sommar, bara +21. Men ganska behagliga temperatur för oss, man behöver inte bli svettig.
Hoppas du får en skön helg!

Caroline sa...

Aww...lite baksmalla??
Idag ska jag julpynta,o ska vaga pa mig o lyssna pa "Jag kommer hem igen till jul"....
Ha en trevlig helg! C

Anonym sa...

Jag tycker lite synd om honom! Här är det fortfarande minus 9 grader! Så våra snögubbar står kvar! Kram Anna

Anonym sa...

Han ser lite trött ut... mysigt med snö tycker jag iofs. Vi har bara 1 mm typ. Vill ha mera snö här i Göteborg ! :-)

anna of sweden sa...

MoP
Han är nog rätt glad. Fick ju väldigt mycket uppmärksamhet när han väl var på topp! :)


Zinkbaljan
Det blev lite mycket för honom helt enkelt ...


Rebecca
:)


Katarina
Ja, han var lycklig när han föll. Det känns som en tröst.


Johanna
Härligt med små linslusar.

Det var ju för väl att du lät bli några sådana elaka fitbollskommentarer! ;)


Leena
Nästkusiner. Haha! Ja, fömodligen.
Jag känner mig i varje fall bloggsligt besläktad! ;)


Lallis
En liten aning. Trött men lycklig.


Camilla
Hoppas att du hade en mysig dag. Snö i Skåne ... Tänk om ni kan få en vit jul också för en gångs skull.


Ninni
Vad mysigt med en svensk jul! Det blir det inte för oss i år.

Det jag tyckte var så härligt när jag reste hem till Sverige från Portugal var den krispiga svenska luften. Det saknade jag - oavsett årstid.


Caroline
Åh, nej. "Jag kommer hem till jul ..." Schnyft!


Skrivannne
Han hade ett kort men lyckligt liv, vår gubbe. Skönt att höra att de svenska gubbarna mår bättre!


Emmajohanna
Jag gillar egentligen inte snö, fast lite kan vara okej - men bara så pass så att det lyser upp lite och ligger så där vackert på träden.