onsdag, oktober 01, 2008

nyfiken!

Om ni visste vad jag är nyfiken.

Nyfiken på vilka som läser den här bloggen.

En del av er känner jag ju redan till.

Ni som kommenterar.

Å, vad jag uppskattar det!

Men ni andra.

Vilka är ni?

Nyfiken, nyfiken, nyfiken.

Nu gör jag som min bloggkompis i Indiana.

Uppmanar er att skicka en hälsning.

Berätta vem ni är!

För er som inte är så vana "kommenterare" 
(svärmor Gun till exempel) följer här en manual:


1. Klicka under inlägget där det

2. Skriv en hälsning.

3. Välj identitet. Enklast att 
kryssa för ANONYM eller NAMN.

4. Klicka på PUBLICERA DIN KOMMENTAR.

5. Färdigt!


Å, vad jag ser fram mot lite kulig läsning ikväll!

:o)

21 kommentarer:

Annika sa...

Ibland är det mkt trögt att få folk att kommentera :-)
Trösta dig med att du har massor med fler läsare än kommentatorer!

Men HEJ! Här är jag från Reston, VA utanför Washington DC!! *vinkar norrut*!!

Anneli sa...

Hej, Anneli från Portugal här!
Det var jag som köpte din bil! Jag har lite problem med registreringen! Såklart! Det här är Portugal... Skriver mail om det. Skall åka till Geneve imorgon och träffa Ted där. Sedan kommer han hit och stannar en månad! Skall bli kul! Kram till hela familjen.

PS. Måste leta fram både jacka och strumpor för att åka till Schweiz! Här är fortfarande sommar. Jag sitter ute i linne och badskor!

Anonym sa...

Finland tackar för bloggen och säger god natt. Det är intressant å läsa om ert liv där i det stora landet:) Väntar på herr Makes kommentar om gräsklippningen!! Jag har inte vågat köra vår gräsklippare...

m family goes västerut sa...

Tyvärr ingen surprise, men jag vill ändå skriva hej från din inpirationskälla i Indiana! ;)

Linda

Victoria sa...

Hoho! Skickar en solig hälsning från varma Florida!
//Vic

decoinspo sa...

Ja sa var det da jag ocksa.

Anna of Dallas sa...

Jag läser varje dag. Kan inte låta bli.

Klara sa...

Hej mamma!
Jag läser ju oxå såklart!
Puss o Kram!

Anonym sa...

Hejsan
Började nyligen läsa din blogg...
Heter också Anna
Är också utflyttad Skåne tös
Bor också i det stora landet i väst
I Minnesota
Saknar också smågodis
(vilken tur att min syster kommer på besök snart)
och ostbågar... mums!!
Jag tycker du skriver JÄTTEBRA!
Kram
Anna

sanna sa...

att jag läser är ju ingen hemlighet!! Hoppas ni alla mår bra. Filippa är sjuk sedan två veckor, nu tror dom att det är körtelfeber,väntar på provsvar.Efter att ha ätit 2 antibiotikakurer...suck...synd om henne.
Gratta den fenomenala soccer-spelaren med det underliga namnet från oss! Kram

anna of sweden sa...

Hej alla!
Ni är snälla ni! Jag är glad att ni läser. Det blir liksom roligare att skriva då.

Och Anna.
Välkommen hit! ;) Skåning - fint namn - gillar svenskt smågodis. Skulle kunna vara jag själv. :D

Sanna.
Hälsa Filippa. Vi håller tummarna för att hon snart är frisk och kry igen.

Anonym sa...

Hej!
Läser också din blogg nästan dagligen och som jag skrev förut mkt pga ditt fantasiska sätt att skriva-gillar verkligen din "ton" och uttryckssätt:-) Tillbaka flyttad från utomlnads till Stockholm igen-hänner igen mig VÄLDIGT mycket i dina beskrivningar då barnen gick i internationell skola som var mkt amerikanskinspirerad som IB-skolor ofta är.
hälsningar A

Unknown sa...

Vi läser så klaaart. Vi saknar er massor. Det är så roligt att kunna följa er och era äventyr. Längtar tills vi ses igen.
Massor med kramar från hela familjen Nilsson/Portugal

Anonym sa...

Jag behöver väl inte ge mig tillkänna, väl? :)

Kram!!!

Anonym sa...

Hej Anna!
Det är moster Lotte här, som försöker skriva till dig!
Jag har inte vetat riktigt hur jag skulle göra, men nu kommer här en liten hälsning!
Jag läser din blogg ganska ofta, det är ju roligt att veta lite hur ni har det i det stoa landet.
Ni verkar ju ha det riktigt bra tycker jag.
Här hemma rullar det på som vanligt, några resor då och då och det vanliga arbetet i hem och trädgård.

Hälsa hela familjen!
Kram
Lotte

Jan hälsar!

anna of sweden sa...

Lotte.
Vad kul att du läser! Och att du fick till en kommentar! ;) Stor kram till er båda från Guddottern

Carina.
Vi saknar er också! När Klara längtar hem är det numera "Hem till Portugal".
Välkomna hit när ni har "vägarna förbi". ;)

ÅSA sa...

Kände mig manad att ge mig tillkänna fast jag är en flitig kommentator :D Får nog oxå lägga in instruktioner till att kommentera på min blogg...folk tycks inte fatta hur man gör, tyvärr!!! Kram från söstra din

Anonym sa...

Heej Anna! Jag läser din blogg typ varje dag;)


Kraaamar!

// LoVVan!

anna of sweden sa...

Åsa och Ulrica.
Mina "äldsta", trogna läsare.
Jag är glad att jag har er!

Lovvan.
Läser du också? Vad kul!
Hur går det med din blogg då? :)

strömmas sida sa...

Hej
Hamnade på dom sida när jag hoppade runt på olika bloggar.
6 barnsmamma i Östersund. Både vuxna utflyttade, barnbarn och 3 tonåringar boendes hemma.

http://strommas.blogg.se/

Madde (maddepladder) sa...

Hej, hej! Hittade hit idag från Citronfjärilens blogg. Har läst från ditt senaste inlägg ned till detta (omvänd ordning alltså) och kommenterat lite på vägen.

Är 27 år och bor i Norrköping, tyckte det va superkul att hitta hit, du skriver verkligen på ett fångande sätt. Lagom korta/långa inlägg där poängen alltid når fram.

Jag återkommer... =)