tisdag, oktober 07, 2008

nybadad russin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar Toddy jättemycket, när jag ser Russin.

Kram
Lotte

anna of sweden sa...

Usch ja, det förstår jag. Det är ju en liten familjemedlem.

Vad duktig du har blivit på att kommentera. Om du visste vad jag blir glad!

Kram!

ÅSA sa...

Åh så söt hon är lilla Russin, saknar henne också! Lite avis på Lottes alla kommentarer :D Läser Lotte här så går det ju till på samma vis att kommentera hos mig, hi hi!

Anonym sa...

Ja, gud va hon är mysig
Mamma

Teresa Mateus Design sa...

Hej Anna,

Åhh vad urmysig Russin är, om du går in i min facebook ser du foto på vår lilla Olivia (svart labradortik).

Kram
Teresa

Anonym sa...

Hennes "söthet" måste bara komma från hennes trygga födsel o uppväxt *ler*. Hennes syster -Alva- är just nu mamma till fem små söta valpar.
Grattis till provet, visste att du inte är korkad.
Kram till er alla//Svärbror