tisdag, oktober 28, 2008

dagens sinnesstämning

Grå. Grå. Grå.

Som vädret.

6 kommentarer:

Linda sa...

Även om du har en grå sinnesstämning idag så har du gjort mig glad!
Jag har läst hur länge som helst på din sida och jag kommer mer än gärna tillbaka!

Och vilka fina smycken du gör!!

anna of sweden sa...

Lindalotta.
Vad glad jag blir! Precis det behövde jag höra idag. :)

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Jag läste din kommentar på min blogg. Och eftersom jag (till skillnad från många bloggare faktiskt bryr mig) så vill jag bara säga ett enkelt TACK!

Och det kommer en bok. Sen!

Kram på dig,

Klaus

m family goes västerut sa...

Min dag var också grå. Men läs lyxmannen jag länkar till, han är rolig. Fast i jämförelse känns allt ännu mer grått dock...

Anonym sa...

Men idag! Vilken dag! Philly vann stora baseball vinsten (...ja vad det nu hette...)hörde jag. Också är det väl en väldigt bra dag på ett annat sätt också? HURRA, HURRA, HURRA!!! :)

anna of sweden sa...

Anna.
Ja, attans vad Philadelphia-borna är till sig efter vinsten!