torsdag, februari 23, 2012

snart färdig

6 kommentarer:

Annika sa...

Härligt att det går bra på nya jobbet!
Förstår att det är massor att ta in.
Finfina smycken gör du dessutom.
Huggies!!

Steve sa...

Vid första anblick så tänkte jag "lär dig gjuta i betong" men det är förstås "silversmide".

Charlie sa ... sa...

Mycket fint!

Om du inte vill jobba med Marketing och projektledning...this is it!

Kramar!

Kickan sa...

Wow, så fi och maffig den är - har gjort en liknande... men det blev inte riktigt lika "rund" :D
Jag var också i smedjan igår - gör mig lycklig, ikväll blir det stickning, det gör mig också lycklig.

Ska skicka dig länk sen till bloggen jag håller på att skapa.

Camilla sa...

Blir spännande att se det färdiga resultatet.
Hur är det på jobbet då?

Kram

anna of sweden sa...

annika
Väldigt mycket. Och jag är inte van vid att lyssna så mycket. ;)


steve
Det skulle jag också vilja prova. :)


lotta
:)


kickan
Ser fram emot länken. :)


camilla
Nästa vecka blir den nog färdig. Och på jobbet ... bra och väldigt mycket att ta in.