onsdag, februari 01, 2012

another little piece of köpenhamn

13 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Underbara bilder som vanligt :o) Cykelhjulsbilden är urläcker!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Vilka hääärliga friska färger! Så vill ja ha det c",)

Klem Anna

Annika sa...

Finfina kph-bilder!
Så färgglada!
OCH det syns att de är tagna med äkta Canon ;-)))
Huggies!!

alegni sa...

ljuvliga (tror jag) färggranna köpenhamn!
jag har bara några timmars erfarenhet av sagda stad, men efter vad jag hört och sett av och hos andra, tror jag att det där första adjektivet inte var någon överdrift. :)

Fröken Isakson sa...

Åh, vilka vackra bilder :D. Hoppas du har det toppen. kram

Loppan flyttar västerut... sa...

Åh, de där tulparnerna! Får akut jag-vill-haaaa begär.
Hoppas att du har det bra i Sviiiden och att ett jobb dyker upp precis snart.

Kram

Desiree sa...

Gillade speciellt fotot taget på cykelhjulen på rad. Fint. Köpenhamn är verkligen den stora cykelstaden.
Kram!

Katarina sa...

Flyttade du om bland cyklarna eller stod de så där vackert färgsorterade? ;-)

Hoppas Köpenhamn hade en helande och stimulerande effekt.

mammaxtre sa...

Som jag önskar att jag vore lika duktig som du på att ta fina bilder. Oj så duktig du är!

anna of sweden sa...

helena
Tack! Jag gillar också cykelhjulen. Gissa om jag blev glad när jag såg dem!? ;)


anna
:)


annika
Ja, verkligen. Inget går upp mot Canon!

Huggies!


alegni
Det är en fin stad. Och jag är så glad över möjligheten att bara kunna åka dit och strosa runt.


fröken isaksson
Tack! Och kram tillbaka!


åsa
Hej! Long time no see. Swiden är bra. Och snart är det vår. Så härligt det ska bli att få uppleva den första svenska våren på åtta år!


desiree
Ja, så många fina cyklar man kan hitta i cykelställen.


katarina
Du kan tro att det var besvärligt att bära runt på dem över halva Köpenhamn bara för att få till det där färgkoordinerade fotot! ;)


mammaxtre
Men åh, vad snällt sagt.

Unknown sa...

underbara bilder!!!

Style by M.O.M. sa...

Som vanligt; fantastiska bilder! Så vackra färger och fina motiv!

Yvonne L sa...

Så färgglatt!