söndag, februari 19, 2012

billy har flyttat in

Min gula lycka.

24 kommentarer:

Ulrika i Enskede sa...

Jag vill ha de gröna, men de är väl slut redan. Blev kanonfint! Vad är det för jobb du fått?

Lisa sa...

Vad fint det blev! Tummen upp!
Ha en härlig söndag!
Kramar, Lisa

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Vilken färgklick, skitsnyggt helt enkelt.

Lycka till med första jobbdagen i morgon, ska tänka på dig då!

Kram kram

a piece of happiness sa...

Vilken härligt gul färg. Riktigt glad blir man :-)))

a piece of happiness sa...

Ja just det ja!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!


till fikarasten på måndag ;-)

Anonym sa...

Superfint! Blir avis på något sätt men gult skulle inte funka här och den har väl utgått i rött vad jag vet...

ÅSA sa...

Färgglatt! Får mej att längta till påsk :)

eastcoastmom sa...

Gillar, mycket! Men skulle gärna se hur resten av rummet ser ut... Ni har böckerna i färgskala, snyggt, men hur hittar man snabbt en bok man letar efter?

Hälsningar från ett soligt Madrid

bettankax sa...

Den blev kanonfin! Färgsorterat hos mig med...:)

Miss Marie sa...

Supersnyggt! Gillar färgmatchade böckerna! :)

Västmanländskan sa...

Så glad man blir av den!

Saltistjejen sa...

Åååå så FINT!! Vilken underbar solig färgklick! Förstår att ni älskar den!
:-)

Jenny sa...

Billy gul verkar passa hos er! Fint! Jag förstår att du är nöjd.

Anonym sa...

WOW! Mycket snygg! Lycka till med nya jobbet i morgon!

Charlie sa ... sa...

Ah, så snyggt!!!!

Jag vill också ;)

Kram!

Anonym sa...

Snyggt!

MoP

Elisabet. sa...

Ja, det var precis det skrev .., att hos er blir det fint!

Livet på Citronodlingen sa...

Så fint det blev. Snyggt med böckerna i färgordning :o)

Desiree sa...

Snyggt. Det är kul att våga färg som du kör med här. Man behöver få den där färgkicken. Man blir glad och pigg över att se dessa bokhyllor.
Kram!

anna of sweden sa...

Vad kul att ni gillar Billy! Vi ska bara skaffa nytt matbord. Sedan lovar jag att visa före- och efterbilder.

Barfotsgatan sa...

Oj, så snygga de är. Och med böckerna färgsorterade, tummen upp på det!
//Anna

Dubbelörn sa...

Sååå läckert!!!

hallinbloggar sa...

Men vad snyggt!!! Lyssnade på ett föredrag med Simon och Thomas och jag säger som dem; That's what you in Sweden call a färgklick!

PiaL sa...

Supersnyggt! Jag är mäkta avundsjuk; fanns inte att köpa på mitt Ikea.