söndag, februari 26, 2012

februari i min trädgård

11 kommentarer:

olgakatt sa...

Oj, redan snöklockor! Jag väntar ivrigt på mina, liksom mina engelska dubbla snödroppar. Nu går man på spaning i trädgården varje dag.

anna of sweden sa...

olgakatt
Ja, visst är det härligt! Och för mig är det extra spännande eftersom det är första året i den här trädgården. Dubbla snödroppar låter vackert!

anna of sweden sa...

klara
Tack! Och ♡!

Charlie sa ... sa...

Så fint!! Snödroppar...en favvis.

Jag skrev ju förut hur snygg jag tycker du är och hur fint det blev hos frissan. Nu ser jag inte det inlägget så jag vet inte vad som hände.

Så, hej snyggning!

Kram och ha en bra vecka på arbetet!

Christina sa...

Härligt! Det går framåt :-) Så fin du blev i håret förresten! Kram!

Desiree sa...

Fint. Sådant här blir man glad av. Hoppet och glädjen spirar när man får de där första vårtecknena.
Kram!

Jenny sa...

Åh, det finns väl nästan inget så vårigt underbart som när de första blommorna tittar upp!? Spelar ingen roll om det kommer en massa snö igen sen, våren ÄR nästan här! Kram!

anna of sweden sa...

lotta
Men Lotta. det är ju en snöklocka! Syns inte det? ;)

Tack för fin kommentar om håret!

Kram

anna of sweden sa...

christina
Ja, nu börjar det blir trevligt även vädermässigt i Swiden. ;)

Och tack!


desiree
Ja, jag älskar att leta vårtecken i rabatterna.


jenny
Ja, det är härligt! Det finns hopp.
Kram!

Elisabeth sa...

Vad fint! Jag älskar när snöklockorna blommar i Botaniska här i Göteborg. Än så länge finns dock mest bara snödroppar och vintergäck. Men det är inte så bara det heller!

Fru W sa...

Ooooh, nu är det vår! :D Men här i mitten av Sverige får vi vänta någon vecka till på att de slår ut. Kram! Och grattis till nya jobbet!