lördag, februari 25, 2012

efter

Nä. Jag har inte svalt något surt. Jag bara ungdomsposerar.

24 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

Livet på Citronodlingen sa...

:o)

Marie KJ sa...

Oj, vad lik söta K eller hon dig såklart!

bettankax sa...

Fiiint!:)

pralinen sa...

finfint :-)

Katarina sa...

Ser snyggt ut!

Jag gillar när det går att göra lite busrufsigt, så om jag vågade skulle jag klippa lite så där. Fast med lugg då förstås. :-)

a piece of happiness sa...

HA HA fin posering!

Är det mobilens baksida man ser? Ser intressant ut.

ÅSA sa...

Wow!!! Så fint!!!

Anonym sa...

SNYGGT!!!
M

karina sa...

ha ha ja varför gör alla tjejer så här när de fotar sig??...har sett det hur ofta som helst o även hos min egen tös

Hur trivs ni i sverige?? Hoppas bra!!

Kram

eastcoastmom sa...

Love this! Och minen... det är du och alla 20-nåntingbloggare.

Elisabet. sa...

Men visst har du klippt dig rätt rejält, eller misstar jag mig alldeles??

Snyggt, i alla fall!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Snyggo! Liite kortare blev det va? Nästa gång vågar du nog hela vägen ;)

Saltistjejen sa...

Snyggt! Både nya frissan och poseringen! :-)

Desiree sa...

Snyggt! Jättefin.

Söderenbytjejen sa...

Riktigt bra - coolt;-)

Myggan sa...

Snyggt :)

Camilla sa...

Ja, man ska tydligen se ut sådan på fotona nuförtiden:)

anna of sweden sa...

alla
Tack, tack!


katarina
Jo! Våga.


a piece of happiness
Ja, ett mobilskydd med ett foto på barnen. Gillar det.


karina
Vi trivs bara bra. Och nu ser jag fram emot att få möta den skånska våren.


elisabeth
Ja, jag klippte nog en decimeter. Halvmodigt i varje fall. ;)

Annika sa...

SNYGGT!!!
Klär dig så BRA!!
Huggies!!

anna of sweden sa...

annika
TACK! Och huggies!

Anna sa...

fint!!

Västmanländskan sa...

Snajsigt!

decoinspo sa...

Gillar mycket!!!! passar perfekt nu nar du ar ute i svenska arbetslivet :-) Och minen ar fantastisk :-)
Kram