lördag, februari 18, 2012

melodifestivalen

Ranelid?

Inte min favorit.

9 kommentarer:

gissan sa...

Inte min min heller... :)
Men Molly är!

Emmama sa...

Men min! Åh han är så fin!

Charlie sa ... sa...

Jag måste kolla in honom nu, pronto!

Livet på Citronodlingen sa...

Jag missade honom för Matilde skulle äta (kollade på datorn och där är det inte så bekvämt att sitta och mata) men det blev ett herrans liv på facebook ;o)

Desiree sa...

Ranelid har jag inte hört men såg honom i ett annat program härokvällen. Han ser ju inte klok ut. Man undrar om karln har sett sig i spegeln på sistone. Den där solbrännan är ju INTE snygg dessutom ser han verkligen ut att ha läder hud. Man undrar vad han har gjort för att förstöra huden på det viset. Melodifestivalen har blivit för segt och alldeles för utdraget med alla sina deltävlingar för min smak.

mammaxtre sa...

Nej, jag håller nog med dig i den frågan.

Ha en fin dag Anna, så här dan före dan :-)

Camilla sa...

Pinsamt är ordet.

a piece of happiness sa...

Jag tycker ju mycket om den mannen efter att ha träffat honom på Emmas event förra lördagen. Han pratade längre än sin timma och bokstavligen trollband oss alla i lokalen.

Han skriver väldigt vackert han har ett gott hjärta och han älskar att vara i solen. Han tillbringande många veckor utomlands i julas. Sprang då längs stranden varje morgon. Inte konstigt att han är brun. Det vore mer konstigt om han var blek.

Man ska väl inte döma ut en människa för hur hon/han ser ut. Det lär vi ju våra barn att inte göra.

Låten är väl ingen höjdare. Men han ska tävla mot 10 andra och det är ju bara en som vinner. Kan Finland skicka Lordi och vinna med dem kan väl vi skicka vem som helst efter det. Det är bara en lättsam musiktävling ;-)

Läs en bok han har skrivit istället :-)

anna of sweden sa...

gissan
Ja, hon är duktig.


emmama
Ja, det var nog många som tyckte det eftersom han gick direkt till final.


lotta
Vad tyckte du?


helena
Hur lät det på Facebook?


desiree
Jag tycker inte heller att melodifestivalen är så kul nuförtiden. Men jag tittar ändå ... Precis som resten av svenska folket, verkar det som. ;)


mammaxtre
Tack!


camilla
Smaken är som baken. Han måste ha en hel del fans därute ...


a piece of happiness
Oj, vad jag håller med dig om det där med att man inte ska kommentera folks utseende. Inte i något sammanhang. Men jag gillade inte hans uppträdande ändå. ;)