onsdag, februari 15, 2012

dagens platsannons

"Kille med hårig kropp sökes till reklamfilm."

19 kommentarer:

Taina sa...

Hade det inte stått "kille" i annonsen hade jag kunna sökt...

anna of sweden sa...

taina
:D

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Platsannonser kan vara lika underhållande som kontaktannonser alltså :)

Marie KJ sa...

Men den kan DU ju inte söka. Anmäl till jämo!

Tina sa...

Men, Anna, under vilken kategori söker du jobb egentligen? Hahaha...

bokhyllan sa...

Haha... du hittar de mest skiftande och märkliga platsannonser! :)

Desiree sa...

Hi hi den var kul.

pralinen sa...

sök inte... ;-)

Anonym sa...

Ha! Då har jag tre stycken i familjen som kan söka men med tanke på att maken redan har två jobb, ena sonen ett så får det väl bli han som är "mellan två jobb" som får söka! Fick man vara tatuerad?

decoinspo sa...

Haha, nu borjar jag undra vad det ar for tidningar du laser ;-)
kram

Katarina sa...

Ha ha ha - underbart!

Jag vet en och annan jag skulle kunnat tipsa.

Fast det kanske skulle tas på fel sätt så jag tror jag låter bli.

Camilla sa...

Vad har ni för underliga platsannonser där i Skåneland? Jag bara undrar..

Elisabeth sa...

Haha, dessa annonser är verkligen komiska!

Turtlan sa...

Håriga ben finnes på mitt CV just nu. Någon filmroll för det?

Elisabet. sa...

Ja, hade inte helsingborgaren redan haft arbete som lokförare, så hade jag ju tipsat honom ,-)

(Helsingborgaren var min pojk/herr/vän i ett par års tid, när jag just blivit ensamseglare, eller nåt år efteråt).

Desiree sa...

Hi hi kanske dyker det upp någon "gorilla" ;-)

anna of sweden sa...

victoria
Absolut! Tacksamma att blogga om dessutom. ;)


marie
:)


tina
Haha. Ja, det undrar jag också. Konstigt att jag inte har något jobb ännu ...


tankar och bilder
Japp. Och alltid har jag blogglasögonen på! ;)


desiree
:)


pralinen
Lovar.


brysselkakan
Det stod det inget om - så det är bara för honom att söka! :D
(Har mannen två jobb? Uj.)


jessica
Jag också ...


katarina
Du kan ju byta ut det håriga och tipsa om att snygga killar sökes till reklamfilm. ;) Det kan bli hur kul som helst.


camilla
Hm. Undrar om inte detta var en Stockholmsbaserad annons. Jag får bevakningar på lite allt möjligt, som du hör ... ;)


elisabeth
Jag blir lika glad varje gång jag hittar någon kul att förmedla.


turtlan
Kanske för Gillette, eller något? ;)


elisabet
Tipsa honom. Det kan ju vara ett bra extraknäck. ;)


desiree
:)

Livet på Citronodlingen sa...

Ska du söka? ;o)

Anonym sa...

Ja, två: sitt vanliga som han har beslutande ansvar för men en kille som ryckt in och tar det mesta samt ett tillfälligt projekt, därav alla dessa jäkla resor... Dubbel lön? Näää...