onsdag, februari 08, 2012

dagens status

Superförkylt.

Och väldigt mycket jobbtänk.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söker du för jobb?Marknadsföring?
Lycka till!

Annika sa...

KRYA PÅ DIG!
Stora huggies!!

pralinen sa...

Förkylningar är aldrig kul... hoppas det ger med sig inom kort.
jobbtänk kan ju vara både och, hos mig är det mycket förändringar just nu, som väl är blåser positiva vindar.

Jenny sa...

Krya på dig! Och hoppas jobbtänket är positivt. Som i "vilket av dem ska jag tacka ja till". Lycka till!

Desiree sa...

Stackare. Krya på dig. Hoppas det känns bättre snart.
Kram!

Katarina sa...

Jobbtänk minsann. Vad tänker du då?

Själv är jag less efter två dagars alltför mycket jobbtänk. Jobbet tar över mitt liv ibland.

Fast jag antar att du längtar efter sånt.

Hoppas du kryar på dig.

Anna nästan som Knape idag sa...

...då låter det ungefär så här: Å eda sidan så ... med å addra sidan så...?
Krya på dig och lycka till i grubblandet!

anna of sweden sa...

anonym
Marknadskommunikation och marknadsföring. Tack!


annika
Tack. Och huggies tillbaka!


pralinen
Trevligt med positiva vindar. Här är det just nu mest snöiga byar. ;)


jenny
Tack!


desiree
Tack. En vanlig förkylning bara.


katarina
Gräset är alltid grönare ... ;)


anna
Oj, som Knape? Grattis! :)