måndag, februari 13, 2012

iMåndag


14 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Vilken jättefin uggla ;-))

Miss Marie sa...

Snygg! :)

Katarina sa...

Wow! Är du konstnär också? Fantastiskt.

Charlie sa ... sa...

Du är så läcker....visste inte att du var så duktig på att måla.

Du kan verkligen!

Kram

Mimmi sa...

Bilderna som du haft i de senaste blogginläggen, är de tagna med nån iPhone App, eller är det Photoshop? :o)

Steve sa...

En touch av Bengt Lindström.

Jenny sa...

Åh vad fint! Och vad kul att se ett foto på dig också! Jag älskar ugglor. Så fina!Glad alla hjärtans dag på dig!

Anna - ugglevännen sa...

Wow vilken fin tavla!! :)

anna of sweden sa...

gunnar
Åh, tack! Så du ser att det är en uggla! :)


marie
Tack. :)


katarina
:)


lotta
Äsch. Men tack!


mimmi
Jag har fotograferat och redigerat i camera plus. Min nya passion! ;)


steve
Så kul att höra. Fast jag var tvungen att Googla honom. Känner så klart till namnet, men kunde inte placera hans konst.


jenny
Jag har också alltid gillat ugglor och just nu verkar det råda en uggletrend.


anna
Tack, min fina uggelvän! Nu är det trendigt med ugglor, men vi var först. :)

Desiree sa...

Gud vad duktig du är. Jättefin!

Annika sa...

KUL med ugglan, ligger så rätt i tiden också :-)
Härligt med allt skapande!
Huggies!!

decoinspo sa...

Men ah vad jag gillar det kortet, Du ser sa kreativ ut :-) Happy Valentine!!!!

Christina sa...

Wow! Vilken talang!

anna of sweden sa...

desiree
Tack! Får se om jag vågar visa den när den är färdig. Det är ju det som är så spännande med att måla. Man vet aldrig vad slutresultatet blir. Tavlan får liksom eget liv och bara blir.


annika
Ja, jag tycker att jag ser ugglor överallt nuförtiden.

Huggies!


jessica
Detsamma. Hoppas att du hade en fin hjärtlig dag. Stor kram! (Tycker alltid det är lika trevligt när du skriver!)


christina
:)