måndag, september 05, 2011

regn hos mig


8 kommentarer:

@my casa sa...

Vilken underbar blogg du har och ljuvliga
bilder, nu måste jag kika vidare på dina inlägg!

Kram Åsa

anna of sweden sa...

åsa
Åh, tack. Vad glad jag blir. Jag behövde en sådan kommentar idag.

Charlie sa ... sa...

Vackert regn hos dig idag

Fourmum sa...

Så vackert att man glömmer regnet och bara tittar på de vackra blommorna! Hoppas det klarnar upp! Kram

Saltistjejen sa...

Wow vilken underbar bild!!!!!

anna of sweden sa...

lotta
Inifrån i varje fall. ;)


fourmum
Hej! Det var längesedan! :)
Idag har det klarnat upp. Lite skånskt stormigt bara.


saltis
Tack!

Gunilla sa...

Vilken fantastiskt vacker bild.

Elin sa...

Vilken ljuuuvlig bild, jag kan inte sluta titta på den!
Hur länge har ni varit i Sverige? Vi gjorde samma sak för några år sedan, flyttade tillbaka till Sverige efter fyra år i Nya Zeeland. Så jag blir lite nyfiken på hur ni upplever det.