måndag, september 19, 2011

före

Ser fram emot att kunna visa efter-bilderna så småningom.

18 kommentarer:

Miss Marie sa...

Nu förstår jag ingenting, varför ska ni göra om där? Det där är ju... jättefint! ;)

Älskar dock fönstrena!

Livet just nu sa...

Oooh! Lite tyskinspirerat det där. Ska bli intressant att se hur det ser ut sedan. ;-)

Den där Victoria sa...

Spännande att få följa renoveringen av köket.

Style by M.O.M. sa...

Åh, det var ju synd att ni inte valde att behålla detta SNYGGA köket! Det verkar vara precis i din stil ;)

OMG är allt jag säger...

Att någon bara har haft känslan inom sig för många år sedan som sa "Åh, det här köket ska jag ha, med så snygga köksluckor, det blir perfekt"

Tack för förebilden!

Annika sa...

SKA bli så kul att se bilderna sedan!
Nuvarnade köket är ju funtionellt iaf!!
Huggies!!

Katarina sa...

Ja, så där hade jag verkligen inte föreställt mig ett Anna-kök.

Ska bli spännande att få se hur ett Anna-kök verkligen ser ut.

Saltistjejen sa...

Det gör jag med!! Alltid så kul med före och efter! :-)

Desiree sa...

Oh så spännande. Nu blir jag sååå nyfiken på hur det kommer att se ut efter.
Kram!

Peace in mind sa...

Det där "före" är så härligt att stå ut i. Vi gjorde det i nästan två år...och det var ett ännu värre "före" än ert. Nu njuter vi ohämmat!

Linda sa...

Men oj, det där är lite tungt...
Spännande!

Mimmi sa...

Yikes! "Efter" bilderna kan ju inte bli annat än bättre. ;o)

Ina sa...

Åh, älskar före- och efterbilder!

anna of sweden sa...

marie
Lite synd är det förstås ... ;D


livet just nu
Väldigt intressant ska det bli. Det tycker jag också! :)


elvira
Det ska bli sååå skönt när det är klart!


karin
Det är det som är så härligt. Olika decennium, olika generationer och olika smak.


annika
Ja, funktionellt och väldigt snyggt på sin tid.


katarina
Men nu vill jag ju höra. Hur ser ett Anna-kök ut? Tror du?


saltistjejen
De kommer om några veckor. Lovar.


desiree
Jag med. Jättenyfiken! :)


peace in mind
Det bästa med ett trist "före" att det blir ett så härligt "efter".


lindalotta
Hur ser det ut i ert nya hus? Behöver ni ge er på sådana här projekt?


mimmi
Nej, det är nog svårt att misslyckas med det. ;)


ina
De kommer om några veckor. Jag lovar!

Annika sa...

Men...ni har ju världens vackraste fönster i ert kök! Helt underbara!

Katarina sa...

Det finns flera olika möjligheter för hur ett Anna-kök skulle kunna se ut, men absolut inte så där.

Om jag blev hotad med pistol och tvungen att gissa...

Rent i linjerna, ganska modernt, troligen vitt och rostfritt. Antingen glas bakom/över diskbänk och spis eller en stilren mosaik i diskret färg.

Men jag har egentligen inte fått någon riktig känsla för hur huset egentligen ser ut. Det kan hända att det finns starka vibrationer av lantkök, antingen genom breda träplankor eller klinkers på golvet, något mer rustika luckor eller kakel över/bakom diskbänk och spis.

Annika sa...

Säkert ett fint kök - men oj, så tråkigt!:)

anna of sweden sa...

annika
Ja, de är fantastiska.


katarina
Åh, du gjorde det. Utan pistolhot! :) Om några veckor får du se om det stämmer. Men jag tror bestämt att du känner mig (och Herr Make) ganska bra ... :)


annika
Det roliga är att vi är glada över att köket såg ut så. För då har vi möjlighet att renovera och får det precis som vi vll ha det. (Även om själva renoveringsprocessen inte är så kul ...)

Ulrika i England sa...

Precis så såg vårt kök ut när vi flyttade in i vårt förra hus. Plus heltäckningsmatta på golvet. Jag bor ju i England trots allt. ;)

Ps köket var det första rummet vi renoverade...