onsdag, september 21, 2011

just nu hos mig

Här åker en vägg. Fy attans vad det dammar.

9 kommentarer:

Eva i Värmland sa...

Hoppas det blir fint. spänd på att se efter bilder.

Miss Marie sa...

Det där ser ut att kunna vara taget ur seriemördarens Dexters tv-serie! :D

anna of sweden sa...

eva
Just nu känns det som om det aldrig ska bli fint. Men förståndsmässigt så inser jag ju att det kommer att bli det. Så småningom.

Annika sa...

KUL att det sätter igång nu. Hoppas du kan fly fältet ibland och slipper sitta där bland allt byggdamm hela dagen.
Huggies!!

Peace in mind sa...

Och så bara lite plast emellan...

När vi inredde vårt stall tvingade jag snickarna att bygga en temporär plywoodvägg, jag hatar att möta främmande män vid pyjamasfrukosten...

Säger som Annika ovan: Se till att fly fältet så ofta det bara går!

Katarina sa...

Hade du satt den där bilden efter det där med det nattliga polisbesöket hade den varit riktigt otäck. :-)

Jag gillar verkligen kompositionen.

anna of sweden sa...

marie
Mohaha.


annika
Hittills har jag inte huvvit fly. Men jag planerar att göra det. Snart.


peace in mind
Äsch, jag klarar mig med lite byggplast. :)


katarina
Ja, jag vet. Lite läskig är den allt.

Helene S Lundberg sa...

Oj oj, jag vet vad det dammar, det är helt otroligt! Omöjligt att skydda sig mot allt det finkorniga stoffet. Tränger sig in där man minst anar det. Men oj va fint det blir när allt är klart. Håll ut Anna. Kram

anna of sweden sa...

helene
Jag kan stå ut med stök, men det där dammet har jag väldigt svårt för. Men nu är väggen borta. Nu blir det "bara" slipdamm de kommande dagarna. ;)