lördag, september 03, 2011

också en liten lycka


Ett helt skåp med svenska böcker.

10 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Å! Vilken lycka

Är det ert fina skåp eller finns det i närheten?

Elisabeth sa...

Snygga bokhyllor/skåp dessutom!

Anonym sa...

Visst kan man sakna sina böcker något så otroligt innan de kommit upp på nya stället. Som någon sa " ett hem utan böcker är som en kropp utan själ". Det blir liksom lite mer riktigt hem när böckerna packats upp på plats (vi har bara fått upp hälften av våra, känns sådär...).
Fick du mitt mejl förresten om den 10:e? Jag fick precis reda på att Janncan har Jour den helgen, litet missförstånd, men det är sällan hon behöver lämna hemmet utan nästan allt sköts per tel och fax. Funkar det så är ni väldigt välkomna! Vi höres! Ola
ps imorgon Söndag den 4:e är det loppis på Solbacken Gröningen utanför oss 10-15, annons kommer i Sydsvenskan. Vi kommer stå och kränga kaffe och lite egna lådor.

Lena sa...

Den lyckan kan jag känna igen mig i.
Fina hyllor:)

Katarina sa...

Åååååååååh. Böcker.

Nam nam nam nam.

Fast de behöver inte vara på svenska för min del. :-)

Snyggt skåp.

Peace in mind sa...

Åh böcker är på något vis nödvändiga för att kunna andas. Mina fakturor fr Adlibris är sanna mardrömmar...men läsningen är bara njutning!

Christina sa...

Oooooohhhhh..... ren o skär lycka...!! Och dessutom ett RÖTT skåp. Vackert så ögonen tåras!!
Kram!

anna of sweden sa...

lotta
Vårt alldeles eget nya röda skåp med en massa böcker från Adlibris. Du förstår vilken lycka!


elisabeth
Fråmm AJKIA.


ola
Har mejlat dig. Hoppas loppisen gick bra. Vi bprde nog ha en loppis här också ...


lena
Hej! Vad längesedan! Så roligt att höra från dig.


katarina
De behöver i och för sig inte vara svenska för min del heller men efter sju utlandsår är det otroligt lyxigt med böcker på modersmålet. Ahhhh.


peace in mind
Åh, Adlibris. Så bra att det finns. Och så billigt det är att handla där. Har du något bra boktips?


christina
Ja, riktigt fint är det. Och en massa böcker ryms det i det.

Jenny sa...

Vilket vackert skåp!
Och härligt innehåll!
Får man fråga var ni köpt skåpet?

anna of sweden sa...

jenny
Skåpet från IKEA. Böckerna från Adlibris. ;)