tisdag, september 27, 2011

another little piece of malmö


Västra Hamnen i Malmö.

14 kommentarer:

@my casa sa...

Underbara foton... igen...

Kram åsa

Peace in mind sa...

Gillar Malmö. Och dina underbara bilder.

Charlie sa ... sa...

Snyggt, läckert, vackert när du fotar!

Tack för jättegullig kommentar idag - blev så glad

Kramar!

Jenny sa...

Nu är det MIN tur att skriva detta på DIN blogg: Fina Malmö! :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kul, bilderna du visar här känner jag igen. Har ett par vänner som bodde i min bygd (en infödd o en inflyttad) som för 7 år sen flyttade till Malmö. Förra sommaren var vi där på besök jag o maken. Härlig stad!

Klem Anna

mammaxtre sa...

Vilka fina bilder. Du marknadsför Malmö riktigt fint. Det skulle de veta, då kanske de skulle anställa dig. En tanke bara.

Ha det gott Anna

Livet just nu sa...

Malmö framstår som väldigt vackert! Fantastiska bilder. :-)

Annika sa...

Malmö har jag bara varit i en enda ggn för mkt länge sen.
Trevligt att se lite bilder från staden.
Vilket FIINT väder.
Kram!!

Fourmum sa...

Jaha, nu måste jag åka en sväng till Malmö ;) Jag var visserligen där förra sommaren, men inte där du är/har varit.. Ditt Malmö är mycket vackrare än det Malmö jag minns...

Desiree sa...

Vad fint de var med de där husbåtarna eller båthusen som ligger på vattnet. Ser underbart mysigt ut. Hoppas det går bra med renoveringen.
Kram!

Kattis sa...

Ny här på din blogg. Vilka fina bilder du tar! Får jag fråga vilken utrustning du använder?

Min Mans Mat sa...

Vilka fantastiska bilder av Malmö, så härlig stad och man längtar dit när man ser dina foton Hej Helena i Småland

anna of sweden sa...

åsa
Åh, tack!


peace in mind
Malmö har sina bra och sina dåliga sidor. Västra Hamnen är verkligen på den bra sidan. Så himla fint.


lotta
Tack själv. Och kram tillbaka!

anna of sweden sa...

jenny
:)


anna
Jag gillar Malmö och det är kul att återupptäcka den efter några år på vift.


mammaxtre
En trevlig tanke! :)


livet just nu
Tack!


annika
Ja, vädret nu är alldeles otroligt skönt. Precis så som svenskt höstväder ska vara.


fourmum
Det gäller att veta var man ska ta vägen. Det är ju en stooor stad. ;)


desiree
Hela det området är så fint. Husbåtarna är läckra, men de ligger verkligen med insyn från alla håll.


kattis
Hej! Vad roligt! Välkommen hit! Jag fotograferar med en Canon 7D.


helena
Tack! Vad glad jag blir.