onsdag, september 07, 2011

porträttfotografering


Unge Herr H.

9 kommentarer:

Miss Marie sa...

Snyggt!

Charlie sa ... sa...

Vilken fin son du har!

Bilden är topp Anna

Annika sa...

SÅ fint!!!

Annika sa...

Verkligen snygg!

Osloskånskan sa...

Fin kille!

Västmanländskan sa...

Verkligen fin! Både bilden och sonen.

Peace in mind sa...

Fin mamma, fin son.

Elisabeth sa...

Hej Anna!

Jag har läst din blogg ett tag nu men inte kommenterat, men nu MÅSTE jag göra det! Du tar SÅ vackra bilder och jag tycker att du ska försöka bli en freelance fotograf i stället för att söka ett "vanligt" jobb! You definitely have what it takes! My 2 cents! :-)

anna of sweden sa...

marie
Tack.


lotta
Tack, snälla.


annika
Tur att vi har barn snälla som ställer upp på bild. Eller hur Annika? :)


annika
Tack! Och hej! Vad roligt att höra från dig. Är du kvar i Sverige?


osloskånskan
:)


västmanländskan
Tack! Snart kommer jag och fotograferar din lille fine. :D


peace in mind
<3

(Titta. Jag kan göra hjärtan. Precis som ungdomarna.)


elisabeth
Först och främst. Välkommen hit. Och tack för att du kommenterar. Jag blir så glad då. Och ännu gladare blev jag av din kommentar. Vilken fantastisk komplimang. Tack, snälla. (Det skulle vara fantastisk roligt att jobba som fotograf.)