torsdag, september 15, 2011

ny bloggheader

Jag behövde lite förändring.

Helt enkelt.

27 kommentarer:

Linda sa...

Finfint!
Jag skulle också behöva fräscha upp sidan.
Sen.
Efter flytten...

Peace in mind sa...

Fin. Talar samma språk som dina ord, den där headern. (Eller vad vi nu ska kalla det för i Sverige?) Puss.

Elisabet. sa...

Snyggt. Och lite USA är med också.
Hörde eller läste jag igår om detta - svårigheten att byta land - också som svensk när man har varit utomlands länge .., hur knepigt det är? Jo, jag läste det någonstans.

Man märker, eller tror sig märka, en slags liten sorg hos dig.
En saknad.
Kanske blir det extraknepigt när man förväntas ska vara jättelycklig vid hemkomsten?

Ja, alldeles enkelt kan det inte vara.

Efter 20 år i Sydamerika kom min mamma hem och jag hittade ofta i vardagsrummet, där hon snabbt torkade tårarna när jag kom.
Hon ville inte visa hur oändligt mycket hon längtade tillbaka.

Miss Marie sa...

Supersnyggt! Massa fina bilder!

Aratorps Lena sa...

Fin blev den också! Vilken tur! /L

alegni sa...

i like it!
en bild säger mer än tusen ord :)

Jenny sa...

Jättefin! Kul med lite nytt!

Helene S Lundberg sa...

Snyggt Anna!

Den där Victoria sa...

Jättefin header, roligt med lite förändringar i bloggen.

Fourmum sa...

Snyggt!

Melting Pot sa...

Fin samling favoriter :) Kram

Katarina sa...

Och den är helt enkelt jättebra! På pricken Anna.

anna of sweden sa...

lindalotta
Tänker på er och alla kartonger.

peace in mind
Hu'et, menar du? ;)


elisabet
Den här flytten är betydligt tuffare än våra två utlandsflyttar. Min väninna sa det så bra. Hon sa att man får en adrenalinkick när man flyttar ut, men att den kicken uteblir när man flyttar tillbaka. Och så känns det.

Jag förstår verkligen din mamma. Tjugo år är en lång tid och så levde hon ett så speciellt liv där. Sedan kom hon hem och ... poff ... så var det grå vardag igen.


marie
Tack!


aratorps lena
Ja, vilken himla tur. ;)


alegni
Ja, bilder är bra.


jenny
Ja, jag kände att det var dags.


helene
Tack snälla!


elvira
Ja, jag har ett förändringsbehov, känner jag.

fourmum
Tack!


meltingpot
Och alla representerar de mig på något sätt.


katarina
Ja, den är rätt mycket jag, den där headern.

Style by M.O.M. sa...

Jättefin header, Anna! Väldigt mycket liv och glädje!

Saltistjejen sa...

Jättefint tycker jag!!
:-)

Desiree sa...

Superfin ny bloggheader. Den gillas mycket.

Tyra sa...

wow! härligt!

Unknown sa...

SNYGG!

Mi sa...

Mycket fin! Vilket lyft!

Mimmi sa...

Jättefin!! :o)

Elisabeth sa...

Jättefin header!

mammaxtre sa...

Jättefon header. Som jag önskade att jag kunde jag också.

Ha det fint

Eva i Värmland sa...

Snygga bilder men på min skärm färsvinner text och sista bilderna? Kanske fel inställningar men jag kör bara standard så något konstígt är det.

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Nya bilder, hur bra som helst!!

Klem Anna

Anonym sa...

Ja, ibland måste man förnya sig och jag bytte oxå header förra veckan; rosa blommor mot fyra kissande pojkar!

Cari sa...

Jättesnygg.
Du är så duktig fotograf och stilsäker.
Önskar dig en bra helg.

Christina sa...

Jättesnygg!!