söndag, januari 17, 2010

fru ekorre

Utanför fönstret idag.

14 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilket finbesök. :) Knivskarp och fin bild.
Ha det gott.

Livet på Citronodlingen sa...

Vilken söt besökare :o)

Klara sa...

Jättefin bild!

Anonym sa...

Gullig! Har hon någon Herr Ekorre som sällskap? Eller är hon singel?

anna of sweden sa...

kerstin
Visst är hon fin.


helena
Jättesöt.


klara
Tack!


Carina
Hon har nog både herr och barn och moster och faster och kusiner. För i träden bakom vårt hus är det full fart från morgon till kväll.

mammaxtre sa...

Sedan jag började kika in i din blogg har jag bestämt mig för att mitt mål måste bli att köpa en systemkamera, samt att på sikt gå en fotokurs. Vilken fin bild! Jag vill också kunna ta sådana fina bilder.

Elisabet. sa...

Ja, fantastiskt fin bild!

Anonym sa...

Hej Anna
Annu en fin bild pa din fina blog. Har du en kanon kamera eller Canon maybe? Superfina kort som alltid.
Kramisar
Susanne

ÅSA sa...

Åh så fin! Men du...vilket objektiv använder du när du tar en sådan bild :) Räcker det inte med ett som är 70-200 tror du??? Känner inte att jag kan vänta tills vi åker över...Kram

Anna sa...

Vilken fin bild!! :)

alegni sa...

superfin bild! det är inte lätt att fånga ekorrar på bild, de är så attans snabba!

anna of sweden sa...

mammaxtre
Åh, vad kul att få vara en inspirationskälla. :)


elisabet
Ja, hon gör sig väldigt bra på bild, måste jag säga. Synd bara att de är så himla skygga. Sitter liksom inte stilla och låter sig fotograferas.


susanne
Hej igen snälla du! :) Jag har en kanon Canon! :)


åsa
Använder mitt tele, 70-300.Hade haft is i magen om jag var du. Men det är ju lätt att säga.


anna
Tack, snälla!

Trebarnmamman sa...

hej igen ...nu är jag här inne igen och tjatar om dina fina bilder .. nu har k´jag oxå skaffat mig en kanon canon ... men herreguud vilken djungel det är med objektiv ...

Vad har du använt på denna lilla läckerbit till foto ??

Är tele objektiv samma sak som långzoon ??


Kostar kamerahus lika mycket som objektiver over there?? för här kostar ju ett objektiv nästan mer än kamerahuset !!

Susanne sa...

Härligt vacker bild. Dom är inte enkla att föreviga på bild så va stolt!!!