söndag, januari 10, 2010

avatar

Vacker.

Smart.

Sevärd.

5 kommentarer:

Cecilia/svengland sa...

Visst var den! Det var nästan så man blev lite små-kär i den där blåa varelsen....:-)

Saltistjejen sa...

Å jag älskade den! Ville inte alls tilblaks till min"trista" verkliga värld. Ville bara stanna på Pandora och flyyyyyga! :-)

Anonym sa...

Kan delvis hålla med dig, men det är ingen film som är en "Anna-film", in till den här Anna i alla fall. Fast jag är glad att jag sett den, men jag har svårt för avancerade barnfilmer ;-). Popcorn är ett måste på bio!

milla sa...

Hmm, inplanering av bio senare, kanske? Milla

anna of sweden sa...

Cecilia
Ja faktiskt. Tänk att få sväva runt med dem en dag eller två.


Saltistjejen
Förstår precis vad du menar. Man blev liksom förtrollad.


VimleAnna
Det kändes som att det fanns ett djup i Avatar. Och så är man ju hela tiden så fascinerad över hur de "fått till det".


milla
Absolut. Och se den på bio. Inte på DVD! För det här är en biofilm som kräver stor duk och mycket ljud.