tisdag, maj 05, 2009

vårmode

21 kommentarer:

Katarina sa...

Hon är en fantastisk fotomodell. :-)

Kragen får mig att tänka på en del kreationer jag sett i ett av mina favoritprogram; Project Runway. Men jag antar att den inte bara är ett fashion statement?

Hemmalycka sa...

Men lilla vän!

Kerstin sa...

Men stackars liten. Har inte matte och husse hört talas om bling bling? Det där är inte mode! ;)
Ha det gott.

Taina sa...

Nämen, vad har hänt????? Vår lille jycke blev ju av med bollarna (ja inte sådana blombollar som du fotograferar) och behövde inte ha tratt.Det kanske var synd det om det nu var senaste vårmodet ;)

Ulrica sa...

Nej, men stackars lila Russin!!!!

Ulrica sa...

"lilla" menar jag så klart ;)

Emmama sa...

Allt klär en skönhet!

Caroline sa...

Awww....stackarn...ser makta glad ut! Harlig bild!

Mimmi sa...

Nämen! Vad har hänt lilla vovven? Hoppas allt är ok.

Anonym sa...

Lillvännen! Vad har nu hänt då? Kram anna

gissan sa...

Haha.. Är det din voffsing?
Underbar!
Hur gör man när man byter land som ni gör emellanåt...? Är det inte karantän i flera månader..? Alltså för hunden menar jag då ;)
Kramen Gissan

Livet på Citronodlingen sa...

Men åh... Den ser ut att tänka - varför? varför?? ;o)
Stackars liten

Unknown sa...

Ha ha, vilken pöt liten renässans hund:)

Trebarnmamman sa...

åååå va söt!! Min gamla tant ( ja vi brukar kalla henne tant) har också dumstruten på !!! Hon har ett sår på kinden som hon inte kan låta bli att riva upp så då får man ha dumstruten !! Lika kul varje gång att se när hon går emot dörrposter och liknande !! Hälsa din lilla/lille sötnos att krya på sig !!

Anna sa...

Hoppsan! Originellt! Varför denna kreation? Hoppas det inte är något allvarligt.
Kram

Svensk chekchouka sa...

asg!

karina sa...

haha jag fick nästan litet leende på läpparna idag när jag såg din lilla vovve...konstigt!! för idag fick jag sätta krage på min hund!! skall också sätta in en bild på min lilla goding så kan du se =) varför måste din vovve ha krage? min har allergi o slickar sönder sina tassar

kram K

anna of sweden sa...

Alla
Russin har skrivit en alldeles egen hälsning till er. :)

thebromanders sa...

Åh, vilken stackars liten sötnos!!

ÅSA sa...

Men stackars lilla Russin...hoppas du snart blir befriad!

Lina ♥ C´est la vie sa...

hahaha - allra sötaste då!