söndag, maj 24, 2009

hoppsan ..!

Alltså.

Nu blev det visst lite fel.

NÄSTA söndag är det ju 
Mors Dag.

Tur att jag har uppmärksammade 
bloggvänner som håller koll åt mig.

Så lilla mamma.

Hoppas att du får en härlig
Mors Dag NÄSTA vecka.

Och så hoppas jag att du 
får en härlig söndag idag.

En alldeles vanlig härlig 
söndag.

Men imorgon gratulerar 
jag dig igen.

För då är det ju din  födelse-
dag.

Det vet jag alldeles säkert.

Nästan alldeles säkert.

Puss från din förvirrade lilla 
dotter.

6 kommentarer:

em sa...

Make every day mother's day!

Jag undrar om det inte var Musse Pigg eller någon av hans polare som sa' så i tidernas begynnelse.
Margaretha

Anonym sa...

Vännen! Vi tycker om dig i din förvirring! Önskar dig en toppen söndag! Kram Anna

mammigranten sa...

Ah, då kan jag pusta ut!
Då borde ju paketen komma fram i tid.. puh!

Ibland blir det ju bara knas, med eller utan droger och jag är inte den rätta att rätta om man säger så...

Kram

anna sa...

hihi, vi är många som tagit fel på dag!

gissan sa...

Phu.. tur du sa... annars hade jag ringt morsan o grattat ;)
Å så hade jag rasat mot mina egna barn att de inte grattat mig :))

Välkommen tillbaka förresten.
Hoppas allt e bra med dig.
Kram på dig.
Ps Får kolla med skolan i morrn...
Gissan

anna of sweden sa...

em
Himla bra sagt tycker jag. Det inför vi! :)


Anna
:)


mammigranten
Haha. Ja, jag snurrade visst till det lite! Fast jag ska nog inte skylla på drogerna. Har skrivit in Mors Dag i almanackan sedan lång tid tillbaka ... Men tur att det var på det hållet. :)


Anna
Ja, det verkar vara många som förvirrat till det.


Gissan
Ja, men jag undrade ju varför ingen grattade mig i morse ... :) Så himla tokigt det kan bli då.