tisdag, januari 27, 2009

so far so good

Hittills inget snöoväder.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt för dig! Här småsnöar det...minus åtta. Men det är ju mitt paradis... kram Anna

Caroline sa...

Jag haller tummarna...

Anonym sa...

Såg just på nyheterna, det verkar komma ikväll, så ni kanske får sovmorgon imorgon? ;)

Anonym sa...

Vanta du bara....!
Dom brukar ha ratt dom dar metrologerna! Jag blir inte forvanad om det ar " 2 hour delay" imorgon. Men som vi svenskar sajer " Det finns inga daliga vader, bara daliga klader"
"Stay warm"

anna of sweden sa...

Anna
Jag önskar att jag också hade tyckte att det var ett paradis med snö ...


Caroline
Jag också!


Gabriella
Det är precis det de hoppas på! :D


Helena
Ja, jag har ju full tilltro till de amerikanska meteorologerna, så jag tror på snö i natt.