måndag, januari 12, 2009

pippi på att fotografera fåglar

10 kommentarer:

pudelflicka sa...

Jag tycker det är häftigt att fotografera fåglar. Tyvärr så är mitt matsställe lite långt från fönstret och då blir det svårare att fotografera.
Hoppas du får en skön dag.

Kerstin sa...

Kan du namnen på alla vackra fåglar? :)
Ha det gott.

Anna of Dallas sa...

Den här bilden var verkligen fin.

Marianne sa...

Vad fin!!! Både foto och pippi alltså! Vet du vad det är för pippi?

Anonym sa...

Mycket fin! Gillar verkligen skärpedjupet! Går själv och sneglar på bättre kamera och när jag ser dina bilder vill jag ha ny kamera NU :)

anna of sweden sa...

Gabriella
Det finns ett kamera- och-fototillbehörs-mecka i New York. Vet inte om du känner till det. De säljer på nätet också. Lär ha bra priser. Kommer inte ihåg vad det heter just nu, men kan ta reda på om du vill.

Sedan får du starta blogg och visa dina bilder! ;)

Anonym sa...

Nej, det har jag missat! Får se om tomten ger mig något i födelsedagspresent :) Har en liten blogg men den är hemlig, kan skicka inbjudan om du vill?

anna of sweden sa...

Gabriella
Jaaaa! Hemskt gärna!
Och så frågar jag tomten om den där butiken i NY.

Anonym sa...

Har skickat en inbjudan nu till bloggen :)

Ninni sa...

Vilken söt lite pippi!! Visst är det roligt att fota fåglar...bara de sitter stilla någorlunda länge.