söndag, januari 15, 2012

svaramedettordlista

Hittade den hos Linda K.

Listan.

Som bara får besvaras med ett ord.

Och det är ju lite kul.

Så.

Here we go.

* * *

1. Var är din mobiltelefon? Hm ..?

2. Var är din andra hälft? Ute.

3. Ditt hår? Slingat.

4. Din mamma? Trygg.

5. Din pappa? Omtänksam.

6. Det bästa du vet? Smågodis. Familjen.

7. Din dröm i natt? Otäck.

8. Din dröm/ditt mål? Lycka.

9. Rummet du är i? Nyrenoverat.

10. Din hobby? Foto.

11. Din skräck? Sjukdom.

12. Var vill du vara om sex år? Här.

13. Var var du i går kväll? Hemma.

14. Vad är du inte? Musikalisk.

15. En sak du önskar dig? Kollegor.

16. Var växte du upp? Skåne.

17. Det senaste du gjorde? Läste.

18. Dina kläder? Bekväma.

19. Din TV? Fungerar.

20. Ditt husdjur? Russin.

21. Din dator? Mac.

22. Ditt humör? Bra.

23. Saknar någon? Ja.

24. Din bil? Tiguan.

25. Något du inte har på dig? String.

26. Favoritaffär? Amerikansk.

27. Din sommar? Blekingsk.

28. Älskar någon? Ja!

29. Favoritfärg? Blå.

30. När skrattade du senast? Nyss.

31. När grät du senast? Längesedan.

* * *

Någon som vill hänga på?

Säg till så kommer jag och läser.

15 kommentarer:

ÅSA sa...

Kul utmaning :) Håller tummarna i veckan! Kram

Anna @ Amerikana sa...

Hej!!
Jag har apat efter! KRAM!

Charlie sa ... sa...

Läcker lista! Ett svar, pang på.

Jag vill haka på!

Klara sa...

Will do! :)

Anonym sa...

Jag hänger på. Kul grej!

pralinen sa...

jag har skrivit...

Peace in mind sa...

Så. Jag gjorde det. Läste din, och svarade själv. Och det slog mig att våra svar var ganska lika...(hade en Tiguan nyss bl a:). Sakta smyger jag väl igång bloggandet igen, tack för inspirationen!

mellansystern sa...

Kul utmaning jag hänger gärna på

Annika sa...

KUL, den ka jag göra också i veckan!!
Jättekul!!
Huggies!!

mammaxtre sa...

Jag hänger på :-)

anna of sweden sa...

Kul att ni hänger på. Jag skuttar runt och läser med glädje!

lenapena sa...

kul grej... den lånar jag till min blogg! kram

Anonym sa...

Kolla in hos mig i morgon så kan du läsa min lista!

Myggan sa...

Jag har hakat på :)

Yvonne L sa...

Det var svårt att svara med bara ett ord!