fredag, januari 20, 2012

januari i min trädgård


16 kommentarer:

Gunilla sa...

Åh, har du snödroppar. De har inte kommit hos mig ännu. Men min vita julros blommar sen flera veckor innan jul.

Barfotsgatan sa...

Jag har inte en endaste knopp i min trädgård och inget gult och inget vitt. Bara gegga! Än så länge... ;-)

Elisabeth sa...

Vad fint!!! Vårblommor, underbart! (Och tvärtemot vad många tänker är det inte helt ovanligt med snödroppar så här års, speciellt inte i Skåne.)

Charlie sa ... sa...

Underbart Anna!

Love, vackert.


Kramar och ha en skön fredag

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Herr min hatt alltså...blommor, I JANUARI! O vi här uppe har INTE snö!

God helg Anna, Klem Anna

Casa Annika sa...

Åååh, så vackra bilder.
Speciellt den sista.
Den skulle jag vilja ha framför mig någonstanns där jag kan se den ofta, och njuta.

Elisabet. sa...

Men är det möjligt .., vintergäck och snödroppar i Skåne?

Och personbästa var det, vad gäller vackra bilder, vill jag meddela.

Katarina sa...

Kan inte jag få gå i fotokurs hos dig, kan jag inte det? Jag vill också kunna ta och göra bilder som den nedersta av de här tre och den på lyktstolplen med ljuseffekterna. Hur snygga som helst.

anna of sweden sa...

gunilla
Julrosen är så fin. Särskilt den vita.


barfotsgatan
Men snart! ;)


elisabeth
Det var så längesedan jag bodde i Skåne så jag har dålig koll på vad som är normalt och inte. Men härligt är det. Jag njuter verkligen av de första små vårtecknen.


lotta
Tack! Kram tillbaka.


anna
Det är i Skåne man ska bo! ;)


annika
Tack, snälla! Så glad jag blir.


elisabet
Ja, alldeles möjligt är det. Och alldeles, alldeles underbart! ;)

Och tack för det fina berömmet. Jag blir så glad.


katarina
Klart du kan! Det är bara att säga till nästa gång du har vägarna förbi! :)

Livet på Citronodlingen sa...

Åh men titta, är våren på väg? :o)

Christina sa...

Galet, det är ju bara januari! Men väldigt vackert!!

Anonym sa...

Hur far du korten sa där fina??? Love it!!!
Kramar, Lisa

Emmama sa...

Åh så vackert! Idag har vi sol här så jag har fått akut vårlängtan!

Anna sa...

såååååååååååå fint!

Helene S Lundberg sa...

Fantastiskt fina bilder Anna, du är superduktig. Kram

anna of sweden sa...

helena
Absolut. Sedan att det har snöat igen hör inte hit.


christina
Det är ju vår första vår i det nya huset - och det är väldigt spännande att se vad som kommer upp ur jorden.


lisa
Ja, du. En kamera och så lite photoshop. :)


emmama
Härligt!


anna
Ååååå. Tack!


helena
Tack snälla. Det värmer extra när du säger det!