torsdag, januari 19, 2012

sådant där vitt och fluffigt

Låt det smälta bort under natten!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Såg det redan när jag mellanlandade i Köpenhamn...

Gunilla sa...

Oj! Här finns varken regn eller snö.

Elisabet. sa...

Absolut.
Höll på att dåna när jag öppnade ytterdörren .., vitt på marken! Och illgröna gräsmattor tidigare idag ...

bettankax sa...

Ja låt den vara borta i morgon. Det var nån skånsk bloggare för längesedan som kallade det för "det vita möööget" eller på danska "de vide mööööged"

Nämen jag ska nog hoppa i säng nu innan jag tramsar vidare;):)

Peace in mind sa...

Äntligen någon som tycker som jag. Shoppar solglasögon på nätet och låtsas som det regnar...

Charlie sa ... sa...

Sådär vitt och fluffigt ser vackert ut när du fotar!

Saltistjejen sa...

Å vilka otroliga bilder!!!
:-)
Men du, inga saltrandiga vägar....? ;-)

mammaxtre sa...

Men vilka fina bilder Anna!

Ha det gott

anna of sweden sa...

brysselkakan
Vilket välkomnande ... :S


gunilla
Skönt! :)


elisabet
Ja, det stämde liksom inte. Men nu är den nästan borta igen.


bettankax
Haha. Ja, det är ju en härlig beskrivning! Hoppas du sov gott.


peace in mind
Det är liksom vitsen med att bo i Skåne. Att slippa snö. Att nätshoppa solglasögon låter som en perfekt förträngningsaktivitet.


lotta
Vackert. Men kallt. Och blött.


saltistjejen
Nä, så himla dåligt. Nu var jag ju inte förberedd. Det kom som en chock helt enkelt. :)


mammaxtre
Ja, det är väl det enda positiva med snö. Att det gör sig så bra på bild. ;)