måndag, januari 23, 2012

premiär!


Mmmmm.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lyckades klämma i mig två under helgen i Göteborg! Men så lär det ju inte bli fler förrän tidigast nästa säsong... Fast jag kan ju baka egna!

Malin sa...

Ibland saknar jag Sverige lite extra, just nu är en sådan gång :) Får nog ta och baka här någon dag!
Kram

Gottegrisen Anna sa...

Slurp! Jag kunde inte heller vänta längre, så lördags hade vi premiär. Att det kan vara så gott!
Kram

Anonym sa...

Jag försökte mig på en sådan premiär idag, men till min stora besvikelse var de "riktiga" semlorna slut. Hur kan de vara slut??? Det blev en flaska bubbel istället...

Linda K sa...

men jaaaa! det är ju semmeldags snart, hurra!

pralinen sa...

mums!

Elisabeth sa...

Semlor, det är grejer det!

Camilla sa...

Jag smaskade i mig min första i helgen. Mumsigt värre.
Håller på att filar som bäst på din utmaning, dock utan semla bredvid:)
Kram

anna of sweden sa...

brysselkakan
Bäst att passa på! :) Jag bakade en gång varje vår under utlandsåren. Får se om det blir några hemmabakade i år.


malin
Ja, minst en gång. Det är ett måste. :)


anna
Så enkelt. Och så gott. Och bäst av allt. Äggfritt. :D


kattisochgrabbarna
Slut!? Vilken skandal. Men bubbel var ju ett helt okej alternativ.


linda k
Snart!? ;)


pralinen
Ja. Mums för semlor.


elisabeth
:)


camilla
Ser fram emot att läsa.

Desiree sa...

Mmmm ser jättegod ut. Ja vi körde ju också premiär som sagt i helgen. Gott!

Annika sa...

Underbart!! UNDERBART!!!
Har inte ätit en enda en, men då min kompis bakar ska det bli AV!!!
MUMS!!
Det godaste bakverket!!!
Huggies!!

anna of sweden sa...

desiree
Tror jag måste äta en i helgen igen. Måste ju passa på. ;)


annika
Tycker nog också att det är det godaste bakverket. Dessutom ett av få bakverk som inte har ägg i sig - och som jag alltså tål.

Huggies!