måndag, december 26, 2011

pianorummet

Före.

Under.
Och efter.

24 kommentarer:

Style by M.O.M. sa...

Jättefint, vilket härligt ljus!

Vilken lyx att ha ett rum bara för att spela piano i...

bettankax sa...

Jättefint!! Det gäller verkligen att kunna se möjligheterna när man är på husjakt. Badrummet är ju också superfräscht:)

Anonym sa...

Snyggt! Och badrummet var oxå väldigt fint! Har jag missat köket? Eller?

Desiree sa...

Åh vad kul att få se mer av erat vackra hus. Vilken omvandling! OMG så snyggt det blev. Det är väldigt vackra fönster liksom golvet. Det blev snyggt ihop med den röda mattan, vita väggarna och sedan svarta pianot. Ni har ett underbart vackert hus. Jättekul att få se hur det ser ut :-)
Kram!

mammaxtre sa...

Oj så fint ni bor, vad härligt!

Ha det gott

Ingela la la sa...

Vilken skillnad! Jättefint. Vad roligt att ha ett piano, hade jag gärna haft. Inte för att jag kan spela (annat än gubben noak) men det är väl inte försent att lära sig ;)

Kram

Christina sa...

Oh Anna, vad fint. Och även badrummet! Tack för att du delar med dig!
Kram!

Paula sa...

Stilig pianohörna! Vem spelar?

Mimmi sa...

Gud vilken skillnad det blev, och riktigt fint också :)

Unknown sa...

Åh vilket fint resultat!!

God fortsättning på julhelgen och önskar dig ett fint och lyckosamt 2012
Kram Camilla ♥

Saltistjejen sa...

Wow! Haha bara att HA ett pianorum! Säger jag med drömmande blick.... Vi har bara två rum. Det ena är sovrummet/förvaringsrummet. Det andra är rummet där vi tillbringar 99% av vår vakna tid här hemma. Så det är Lekrum, TV-rum, Förvaringsrum, Matrum och sällskapsrum... allt i ett...! ;-)
Men ert rum blev sååå fint! :-)
Kram!

Charlie sa ... sa...

God fortsättning Anna!

Och så väldans fint ni får det i huset! Badrummet är urflott och sobert, pianorummet så trevligt och lyxigt. Ett rum vikt för musik och med vackra dörrar ut mot altanen.

Ett drömhus helt enkelt!

Kramar från Lotta som just kommit tillbaka från Stockholm (via Köpenhamn) - overkligt att vara tillbaka här. Började precis vänja mig vid allt det svenska ;)

Steve sa...

Stilfullt.

pralinen sa...

Oh, lyckliga flygel som fått eget rum ;-)och ett sådant fint dessutom... Hela renoveringen er finfin ut :-) God fortsättning...

Elvira Spekulerar sa...

Åh, ett pianorum minsann, vad fint ni får det. Älskar badrummet ni har fått till också, så ljust och fräscht. Men nu är jag nyfiken, vem av er spelar piano? (Vi har också ett piano hemma, som dottern plinkar på en del)

God fortsättning och njut nu i mellandagarna, nästa år kanske du jobbar den här tiden!

Kram Victoria

Marie sa...

Åh, hade jag ett sånt rum och en flygel, då skulle jag spela mer än vad det blir nu på det ostämda pianot!

Annika sa...

Jättefint! Och badrummet blev supertjusigt. Jag skulle också valt enbart vitt! Hoppas julen varit bra och att nyårshelgen blir ännu bättre! Kram!

Annika sa...

Wow, supersnyggt.
Verkligen!!!
Å vad härligt att allt börjar bli klart hos er nu.
Huggies.

anna of sweden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
anna of sweden sa...

till er alla
Det är så himla kul att visa er före- och efterbilder. Både jag och byggmästaren blir så glada över era fina kommentarer.

Det är för övrigt byggmästaren/Herr Make som är den som spelar. Själv är jag totalt omusikalisk. Tyvärr.

decoinspo sa...

Haftigt och fint det blir!!! Njut i ert nya frascha hus!!!

a piece of happiness sa...

En svart flygel, ååååååhh. En sådan skulle jag vilja ha bara för att det är så himla snuggt.

Nina sa...

Vilket fint rum!! Vackert med det svart-vita som lättas av det varma röda. Stiligt!!

Elisabeth sa...

Vad fint det blev! Perfekt rum för att spela piano i, helt klart.