måndag, december 12, 2011

årets julkalender

Åh, vad jag tycker om den!

Ni också?

11 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag följer den inte så noga, men ser ett avsnitt här och där, och jag kan bara hålla med!

Livet på Citronodlingen sa...

Jag tror det.. men vår uppkoppling har plötsligt blivit så seg att det hackar något vansinnigt.. Man ser 2 min sen laddar det i 2 min, sen ser man 2 min... Orkade bara kolla på halva första avsnittet...

Jag har inte glömt utmaningen.. funderar lite bara ;o)

Peace in mind sa...

Att du säger den är sevärd, får mig att vilja titta. Ändå. (Trots att jag tror jag utvecklat julfobi.)

anna of sweden sa...

ulrika
Jag hängde med lite dåligt i början, men nu missar jag inte ett avsnitt.


helena
Åh, jag vet vad du menar. Så himla irriterande.


peace in mind
Kanske inte något för en julfobiker. Den är nämligen vädligt julig. Men man kan njuta av skådespeleriet om inte annat.

Anonym sa...

Ja, den är helt underbar :)

Linda K sa...

barnen älskar den, jag tycker också om den :)

decoinspo sa...

Vi sag tva avsnitt men ingen tyckte den var sadar...men den kanske blev battre...far ge det en chans till. Vill ju sa garna barnen ska gilla den :-)

Desiree sa...

Jag har faktiskt inte hunnit se ett enda avsnitt ännu. Full rulle i jul rushen så jag får se om jag hinner kolla.
Kram

Barfotsgatan sa...

Vi med!

Hemma hos Kibell sa...

Här hemma gillar vi den jättemycket.

anna of sweden sa...

anonym
Och välgjord.


linda k
Jag älskar den. Barnen tycker också om den. ;)


jessica
Ja, ge den en chans. Den är riktigt bra. Och svensk. Och fin.


desiree
Du får köpa den på DVD sedan. ;)


barfotsgatan
:)


hemma hos kibell
Jag tycker att julkalendrarna blivit bättre de senaste åren. Med en del undantag.