måndag, december 19, 2011

femton år sedan


27 kommentarer:

Taina sa...

GRATTIS!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Åhh, visst är det en märklig känsla, att ha burit två liv i magen. Jomenvisst serru, jag är också tvillingmorsa, ett kärt besvär må jag säga, två grabbar på 10 år i år. Jag får riktiga flaschbacks när jag ser den här bilden.

Grattis till dina fina barn!

Kram Victoria

Elisabet. sa...

Vilket hjärtevärmarfoto!

Grattis till mamman och pappan ..., vilka presenter!!

Anonym sa...

Oj, Vad tiden går. När man ser sådana här bilder på sig själv eller sin man så inser man att man blir äldre...
Grattis till dina två födelsedagsbarn!

Anonym sa...

Vilken underbar bild.
Vilken lycka.
Jag har en. Lika gammal. Eller ung:-)

Och härmed är jag följare av din blogg!

Måste kolla den härliga popmedley-videon en gång till innan jag tassar härifrån.

Saltistjejen sa...

Ååå vilken otroligt fin bild!!!!
Och Grattis till dina fina 15-åringar!!!
kram!

Annika sa...

Nä vilken rar bild!
Grattis till dina fina barn!
OCH visst flyger åren!!
Hoppas att ni idag får en toppendag!
Stora grattishuggies från mig!

Västmanländskan sa...

Helt otroligt :)

Klara sa...

Mimmi sa...

Grattis till er alla!! :o)

Frida sa...

Men gulle!

bettankax sa...

Å vilka gulliga bebisar. Med lite längre hår skulle det kunna vara söta K som tittar ner på sig själv och brorsan;):)

gissan sa...

Men fy sjuttsingen vad lik du är din dotter där... Eller hon är kanske lik dig... eller vad man säger... Jaja du fattar va..? ;)

AnnBritt sa...

Så fint! Det första jag tänker är, att oj, vad din dotter är lik dig :)
Det syns verkligen på den bilden.
Annars är ju dessa födslar så inpräntade i våra kvinnliga minnen för evigt. Att få 2 på en gång, måste ju ha varit en häftig upplevelse. Dubbel glädje av allt!?
Grattis till mamman oxå idag, som har varit med och tillverkat dessa guldkorn!

Miss Marie sa...

Jösses vad du är lika Klara på den bilden! :) Och vad söta de små är! :) Grattis på 15-årsdan!

anna of sweden sa...

taina
Tack, tack!


victoria
Åh, är du också tvillingmamma? Så kul!


elisabet
Ja, det var nära att vi fick dem i julklapp ... ;)


brysselkakan
Och jag som tycker att jag ser exakt likadan ut som för femton år sedan ... :)


ord
Så roligt att du kommenterar! Varmt välkommen hit!


saltistjejen
Tack!


annika
Ja, hjälp vad åren flyger iväg. Lite läskigt är det allt.

Huggies!


västmanländskan
:)


klara



mimmi
Tack! :)


frida
:)


bettankax
15 år. Och det känns som igår ...


gissan
Jag fattar. :)


annbritt
Ja, det var verkligen en häftig upplevelse. Och den första tiden var som i ett töcken. De åt och sov i skift ... Men, oj vad fantastiskt.


marie
Tack!

Ulrika i Enskefr sa...

Häftigt att få två eller fler barn samtidigt, måste vara en extraordinär känsla.

Christina sa...

Så fina! Grattis, både till dom och er!

Anonym sa...

Grattis till er alla :)
Jag ser att andra sett det fòrsta jag sàg...vad otroligt lik Klara àr dig!
Maria i San Remo

Livet på Citronodlingen sa...

Men åååh!!

Längtar tills Clara och Matilde får ligga bredvid varandra för första gången sen dom flyttade ut ur magen.

anna of sweden sa...

ulrika
Ja, verkligen. Alldeles fantastiskt. Tänk vad kroppen klarar av.


christina
Tack!


maria
Det är så roligt att höra. Varken jag eller Söta K ser det nämligen själva. Men vi har hört det många gånger. :)


helena
Jag hoppas att det blir snart. Det är värt att vänta på. Jag lovar.

ÅSA sa...

Åh så gulligt!!! Tänk vad fort tiden går...Whops, nu lät jag så där gammal igen! :)

Helene S Lundberg sa...

Vilka små söta pluttisar, tiden rusar. Ge dem varsin kram från mig. Kram

Myggan sa...

Grattis till dem.

Anna tvillingmamma sa...

...ett sent men ändå stort Grattis!
till barn och föräldrar.
Kram

Sandra sa...

Vilken härlig bild ! Grattis till kiddos !

Anna sa...

å!
två i plexiboxen <3