söndag, december 06, 2009

semester i sikte

Sådär ja.

En styck Florida-resa är bokad.

15 kommentarer:

ÅSA sa...

Wow, blir avis. När åker ni och vart i Florida??? Skulle i och för sig gärna ha lite snö också!!!

Julia sa...

Wow! Vi ska också till Florida. Det blir i januari. Jätteroligt!!

Gabriella sa...

Oooh! Nice! Inte alls avis ;)

Kerstin sa...

Najs! :)

Katarina sa...

Kul!

Vart i Florida?

Ska jag rekommendera några Floridadeckare?

Anonym sa...

Låter underbart! Ha det så härligt!

Kram
Christina
Lewisberry, PA

anna of sweden sa...

Åsa
Miami Beach! :)


Julia
Ska ni? Vad kul!


Gabriella
Inte alls? ;)


Kerstin
Very.


Katarina
Ja, tack! :)


Christina
Tack! Ja, det ska bli mysigt.

Gabriella sa...

Hahaha, inte alls. Jag ska ju till Göteborg och alla vet ju vilket eh, trevligt väder det är i Gbg på vintern... ;)

anna of sweden sa...

Gabriella
Göteborg är väl lite bättre än Florida? Eller hur var det nu ... ;)

Caroline sa...

Harligt! Blir det at Key West?

Helena sa...

Hej hej!

Vi ska också till Florida, den 18:e februari. Dock till Orlando. Ska bli trevligt. :-)

När åker ni?

anna of sweden sa...

Caroline
Nej, vi stannar i Miami. Kollade lite på Key West, men eftersom vi inte ska vara iväg så många dagar bestämde vi oss för Miami Beach. Ska bli kul att få uppleva det också. Har bara varit i Fort Lauderdale tidigare.


Helena
Vi åker efter jul och stannar över nyår. Mysigt.

decoinspo sa...

Det gor ni ratt i!! Nu ska jag fa ivag mitt mail!!! Lovar ikvall kommer det :-)
Kram

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh jag blir sjuuuuk av avund! Längtar tillbaks dit. Min man har inte varit där men jag var flera ggr i Miami Beach när jag var yngre med mitt ex. Sola o bada, äta o njuta av värmen.

Var bor ni, har du varit där innan och har några sköna tips?

Kram L

anna of sweden sa...

Lina
Första gången för oss. Vi har varit i Fort Lauderdale förut men inte Miami. Ser fram emot det! :)