lördag, december 19, 2009

7 kommentarer:

gissan sa...

Kånngrattulejschons... ;)

Hm... va tiden flyger iväg, du...De är inga småglin längre.

Och snå-oväder hos er... det är inge kul.. Här är just nu tio minus och jag ska iväg o jobba...
Brrr

Ha en skön börthdejj med kidsen.
Kram fråm swiden.
Gissan

Katarina sa...

Grattis, grattis!

Jag är nog lite trög för det har tagit mig ett tag att fatta att Unge Herr H och Söta K är tvillingar. :-o

De är väldigt fina alla dina barn, och än så länge verkar de ju vara väldigt sympatiska tonåringar.

Även om de har det lite svårt med språket. ;-)

Taina sa...

Åh vilket fint foto!

GRATTIS till dem båda från mig!

Kramelikram

Klara sa...

Tack så jättemycket! Och tack så JÄTTEmycket för kameran! Puss o Kram

Elisabet. sa...

Och grattis till föräldrna! Inte minst ...

anna of sweden sa...

Gissan
Sank jo väry mach!



Katarina
Det är väl för att jag nästan aldrig skriver att de är tvillingar. Har alltid undvikit det för att det inte ska "buntas ihop".


Taina
Tackelitack!


Tonåringen
Puss!


Elisabet
Tack, snälla!

Emmama sa...

Grattis en dag i efterskott, så fina dom är! :)