måndag, juni 08, 2009

åttornas avslutningsmiddag

Nu har Unge Herr Teen varit
på åttornas avslutningsmiddag.

Unge Herr Teen var så fin i sin 
skjorta och sin rosa slips.

Och i sina coola jeans.

Fast.

Just det där med jeansen blev nog 
lite fel.

Unge Herr Teen var den ende av alla 
hundratals killar i åttan som var klädd
i jeans.

De andra hade kostymbyxor.

Såg ut som små affärsmän allihop.

Tjejerna hade höööga klackar.
Och kooorta klänningar.

Men Unge Herr Teen hade trevligt
ändå.


De var som tokiga.

Gillar honom väldeliga.

Trots jeansen.

Eller kanske tack vare jeansen.


Allra finaste Unge Herr Teen.

21 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Ja här är man j alltid mer "konservativt" klädd än vad man som svensk är van vid. Jag ahr t ex fortfarande inte vant mig vid att läkarna springer runt med slips!! jag menar om det är NÅGOT klaädesplagg som är hur opraktiskt som helst är det väl slips? Varför tycker man här att en läkare ska ha det?? Dessutom
är det i vägen för stetoskåpet som ju cokså ska hänga runt halsen...
Men jag förstår att flickorna är tokia i unge herr Teen!!! ;-)
Kram!

kalasLotta sa...

Inte konstigt att de gillar honom, vilken söting!

Gulligt när de blir stora, mina är ju bara småglin än så länge.

Elisabet. sa...

Men å, så fin han är på bilden!

Min ena dotter hade på studentexamen svart klänning och det var hon den enda som hade ...-)

Det visar väl på att man vågar vara sig själv.

Du får hälsa och gratulera honom!

Anonym sa...

Det låter som en spännande tillställning i alla fall, trots jeansen! Eller var det tack vare? :P
Ha det!
Kram Anna

Livet på Citronodlingen sa...

Tjejerna tyckte nog bara det var coooooool tror jag :o)
Vilken snygging, brås på mor sin tror jag :o)

Linda sa...

Tror jag det, han är ju jättefin!!

Cecilia/svengland sa...

Vad stilig han är - inte undra på att tjejerna blir till sig!!!! :-)

Anonym sa...

Vilken stilig ung man!
Kram
M

Susanne sa...

Men herre Jösses! Vilken tjej skulle inte gilla honom som den snygging han är. Ska nog visa bilden för min dotter=))). Kram

Kerstin sa...

Jag förstår dom. Han ser väldigt fin ut. :)
Ha det gott.

Annika sa...

Vilken FIN och söt Unge Herr Teen!!
Klart att tjejerna flockades. Roligt attt det var en kul middag.
Åts den på skolan eller "ute på lokal"?
Kram!!

underytanjag sa...

vilken hunk! men gud va läskigt när barnen blir så stora!!

anna of sweden sa...

Saltistjejen
Håller med. Vad är slips bra för. Egentligen.


kalasLotta
Den där Unge Herr Teen var ju också nyss ett litet glin. Sedan sa det bra svisch och så var han huvudet längre än sin mamma.


Elisabet
Bra när man vågar vara sig själv. Men här kommer det nog att investeras i ett par "finbyxor". Fast det kan ju vara coola finbyxor. Inte gubbiga finbyxor! :)


Anna
Ja, vilken upplevelsen. Önskar att jag fick vara en liten fluga på väggen ...


Pysen
Precis. Cooooling som inte gjorde som alla andra - fast det visste han ju inte. :)

Japp. Den pågen har sin skönhet efter sin moder! ;)


LindaLotta
Och nyss var han en liten, liten bebis ...


Cecilia
:)


M
Han har bra gener - eller hur? ;)


Nattsyrran
Haha. Ja, gör det! :)


Kerstin
:)


Annika
Det var på skolan - i cafeterian. Och röda mattan låg utanför entrén.


underytan
Ja du. Snabbt går det ... Och mysigt är det.

Taina sa...

Så är det här också. Kostymbyxor. Jag tycker det är coolt med jeans och skjorta och han är ju så fiiiin, sonen din. Förstår att flickorna tyckte detsamma.
Kramelikram

Camilla Alvén sa...

Jag förstår de där tjejerna, vilken kille!!! Klart att tjejerna väljer en kille i jeans framför kostymkillar, så tråkigt med killar som ser ut som gubbar.
Ha det bra
Kram

Jenny sa...

Vänta bara tills hans "prom" sista året i highschool - DÅ blir det hysteriskt ;-). Och med varning för att låta som en gammal snusktant, men om jag hade varit 14 hade jag också tyckt att han var ett riktigt kap :-D! Kram!

Eva sa...

Vilken stilig ung man =)
Och bilden är som vanligt klockren.

anna of sweden sa...

Taina
De gillar ytterligheter amerikanerna - antingen mjukisbyxor eller kostymbyxor.


Camilla
Jag håller med. (Även om jag är lätt partisk.)


Jenny
Redan nästa år sa det bli bal, har vi fått veta. Uj, uj, uj.


Eva
Tack!
Och tack!

Annika sa...

Ja, men inget går upp mot the Senior Prom i HS, dvs deras sista år. DÅ är det BAL av stora slag...Otroligt fascinerande att se! OCH att ta del av. jag har ju flera jag känner som gick ut HS för ngra år sen. Vilken FEST det är och vilken planering som ligger bakom och vilken GREJ de är. Hela deras skoltid ska liksom krönas, och sen är det OFF to college!!!!

Ulrica sa...

Han är ju onekligen väldigt stilig. Men så har han ju snygga föräldrar att brås på! :)

Mamma J sa...

Hahaha - ja, hade jag varit drygt tjugo år yngre och gått i hans klass så hade jag nog också skrivit något "rart" i hans yearbook ;-).