onsdag, juni 24, 2009

det doftar sommar

Känner ni doften?

Av svensk sommar.

Ahhhh.


19 kommentarer:

Emmama sa...

ÅÅÅÅH vad jag längtar nu! Krusbär, yum!

Saltistjejen sa...

Jo faktsitk!
Dina vackra bilder spred doften ända hit!
:-)
kram!

Anonym sa...

Underbara foton!!!
Helle

mammigranten sa...

SCH!

Camilla Alvén sa...

Det doftar ljuvligt, ja faktiskt alldeles underbart och det är så vackert att jag blir alldeles yr i huvudet.
Ha det bra
Kram

Anonym sa...

Jag ser och doftar sommaren...
Önskar dig en trevlig dag!
Kram Anna

Virrhönan sa...

Nä här doftar det utomlands och syrsorna har fått fnatt, men jag längtar hem till sverige och svala ljusa sommarnätter. vi ahr dock en månad kvar här i värmen först.

härliga bilder

anna of sweden sa...

Emma
När åker du?

PS. Inte krusbär. Omogna vinbär ... :)


Saltis
Härligt!


Helle
Tack, snälla!


mammigranten
F'låt!


Camilla
Alldeles underbart är det nu - och ännu underbarare genom mikrot! :)


Anna
Detsamma - ha en trevlig dag!


Ulrica
Syrsorna ja. När vi kommer tillbaka till USA kommer både syrsor och grodor att hålla konserter!

Annika sa...

Jag med!!
Längtar jättemkt!!!
Underbart!!
Krusbär ja...det godaste goda!!

Trebarnmamman sa...

ÅÅÅ luktar ljuvligt !!!, skönt att få vara hemma !! och känna det där förstår jag !

Är det ett smultron ??? Finns det nåt godare än solmogna smultron ....

Katarina sa...

Jag gick förbi en hälsokostaffär som hade spikmattor i skyltfönstret och då tänkte jag på dig - har du köpt någon än?

Vackra bilder; fast det börjar kännas lite tjatigt att alltid säga det om dina bilder ;-)

Gabriella sa...

Som vanligt fina bilder! Själv roar jag mig med mitt nya tele, går nästan att fota eldflugorna med det :)

Nu är det nästan 30 grader ute, sommaren har kommit igång nu!

Ha en fortsatt trevlig vistelse!

anna of sweden sa...

Annika
Har du packat färdigt nu? ;)


Trebarnsmamman
Japp. Egenodlade smultron. Ren och skär lycka!


Katarina
Nej, nej - aldrig tjatigt. Jag njuter av berömmet! ;)

Ingen spikmatta ännu. Mamma har en som jag ska prova. Någongång ...


Gabriella
Åh, nytt tele? Grattis!

Jag kommer förresten inte in på din blogg härifrån. Har du lust att skicka "inbjudan" till min mejladress igen? Behöver ju min dos av Philly trots att jag är i Swiden! ;)

decoinspo sa...

Alldeles fantastiskt underbart! Uppskattar alla det? Eller E det bara.vi som utlandssvenskar som uppskattar det?
Det é så så mysigt att vara hemma, bara varit hemma en vecka och har hela 7 veckor kvar :-). Can't be better!
Kram

Gabriella sa...

Done! Klart du måste få lite Philly-uppdateringar :) Även om det mest är plugg just nu.

Yes, nytt tele, känns lyxigt!

Susanne sa...

Ja visst gör det det! Nu är det ju som allra vackrast i våra trädgårdar. Bara inte allt bränns sönder snart av solen...
Må gott=)

anna of sweden sa...

Jessica
Jag tror att jag uppskattade innan jag flyttade också. Men på ett annat sätt!
Vi har också måååånga veckor kvar. Härligt!


Gabriella
Thanks ;)


Nattsyrran
Fast det märks att det var en varm vår. Ovanligt lite blommor i år, tycker jag.

Unknown sa...

Olha, bem que fiquei com vontade de aprender sueco para apreciar melhor seu blog. :)
um abraço do Brasil.

Unknown sa...

Olha, bem que fiquei com vontade de aprender sueco para apreciar melhor seu blog. :)
um abraço do Brasil.