tisdag, juni 09, 2009

dagens piller

Med de här SKRÄMMER man bort huvudvärken!

11 kommentarer:

Taina sa...

Ja tänk att ALLT är så stort. Här i Amerikat...hoppas din huvudvärk går över. Skickar en krya-på-dig-kram. Swisch, där kom den! Kände du? ;)

Livet på Citronodlingen sa...

Jösses vilken färg, är det gift eller? :o)

Tina sa...

Ja, det var en ILSKEN röd färg... Hur är det med mediciner där? Här köper man ju receptbelagd medicin upp till 900 kr (tror jag) och får sedan frikort.

ÅSA sa...

Huga...vad är det för piller??? Hoppas du snart piggar på dej! Jag försöker slå en signal imorgon om det är ok!!! kram på dig

Caroline sa...

Ser farligt giftiga ut!! E dom receptlagda???
Tacka vet jag Advil Liquid Gels.......wunderbara!!

Anonym sa...

Hjälp! Inte bara huvudvärken...även mig...
HA det gott! Kram anna

annai sa...

Ja oj, de ser lite läskiga ut! Då törs nog inte huvudvärken annat än att försvinna. Hoppas de gjorde susen.

anna sa...

ramlade in och läste, och blev glad när jag såg skippack creek, den har jag sprungit många kilometrar längs med när jag bodde utanför philly :D och new york med, favortistaden! häftigt, att ta hela familjen och flytta utomlands :D

och hoppas knäna läker som de ska :D

anna of sweden sa...

Taina
Swish - och där kom en kramelikram tillbaka! ;)


Pysen
Man ääälskar färgämnen i Amerikat.


Tina
Vet inte om det finns någon sorts frikort här. Här är ju alla (som har råd) försäkrade. I vårt fall betalar försäkringsbolaget receptbelagd medicin.


Åsa
Värdelösa mot huvudvärk i varje fall ... ;(


Caroline
Bra tips. Det ska jag nog prova, för dessa gjorde varken till eller från.


Anna
Oj, förlåt. Det var ju inte meningen. ;)


annai
Nä, de gjorde ju inte det. Min huvudvärk är tuff. Går inte på sådana lätta knep som illröda tabletter.


Anna
Nej, vad kul att du bott här i mina kvarter! Nu skuttar jag in och hälsar på hos dig.

Eva sa...

Hehe. Respekt!

Laban sa...

Vad kan det vara för aktiv substans i dessa röda piller? Samma som vi har här i Norden, eller?