torsdag, april 09, 2009

poesi

  

11 kommentarer:

Anonym sa...

JAg känner orden strömma mot mig när jag sakta skrollar ner. Tittar på dina otroligt vackra bilder! Det är verkligen poesi! kram anna

pysen73 sa...

Vackert!!

Elisabet. sa...

Det är när jag ser såna här bilder, som jag får lite svårt med detta att livet bara har uppkommit av en slump ..-)

Speja sa...

Vilka otroligt fina bilder! Man blir glad ända in i själen.

Anonym sa...

Äppelblommans skönhet
Förstummar

Finns inte ord beskriva objektet
Som den sprödaste porselin
Tunn som fjärilsvingen
Vit som nyfallen snö
Bedårande!


MVH Gladiatan

Linda sa...

Åh jag blir sjuk!!
Så fina bilder och för att inte tala om motivet i sig. Suck!
Vilken underbar årstid detta är :)

Camilla Alvén sa...

Åh, så underbart vackert!
Önskar dig en härlig påskhelg
Kram

karina sa...

du tar jättefina bilder!! vad heter blomman?? hur går det med photoshop? har själv anmält mig till hösten!

kram k ramthun

Hemmalycka sa...

Glad Påsk Anna, hoppas ni får en härlig påskhelg.
Kram Åsa

anna of sweden sa...

Anna
Ja, hela våren är en enda stor dikt! :)


Pysen
Visst är det ljuvligt. Och gott luktar de också.


Elisabet
Förstår precis vad du menar.


Speja
Visst är det ljuvligt?


Gladiatan
Wow! Vad vackert! Tack!


LindaLotta
Fullkomligt underbart. Nu blommar det så mycket här så det ser ut som om vi bor i en körsbärsdal.


Camilla
Det samma till dig!


Karina
Det är ett träd som blommar. Men vet faktist inte vad det är för sort.

Kursen går långsamt men säkert framåt. Vad kul att du också anmält dig!


Åsa
Det samma!

Linda sa...

I Nangiala....