tisdag, april 21, 2009

mer blomsterfröjd

  

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns verkligen avlägset när jag tittar på bilderna och sedan vänder blicken ut genom mitt fönster... I dag är det minus 2 nu på morgonen...
Kram Anna

Camilla Alvén sa...

Ljuvligt, ljuvligt, ljuvligt...
Ha det bra

Mia sa...

Underbara bilder och underbara färger. Älskar hortensia men lyckas aldrig få mina att blomma om! Hoppas det är varmare idag! Kram.

Annika sa...

Oj vad fint!!
VAD är det för blommor som blommar under det lilla körsbärsträdet???
Det ser ut som hortensior. Tidig blomning på dem isåfall.
SÅ fint!!!
Kram!

anna of sweden sa...

Anna
Men nu är det snart vår hos er också!


Camilla
Ett paradis för en fotograf!


Mia
Jag är likadan. Älskar hortensia men får på sin höjd en ranglig stjälk.


Annika
Jodå, hortensia. Visst är det vackert?

mammigranten sa...

Gillar bild nummer 2.
Ser ut som ett par vuxenhänder som håller om ett par barnhänder.

Hoppas att allt är bra med er, trots regnet.

Här regnar det med och jag har precis lämnat barnen på preschool för första gången. Ska hämta vid 11.30, och hoppas på att de inte ringer om problem innan dess.

Susanne sa...

Oj vilket vackert träd. Här hemma har det idag börjat ändra lite nyans från enbart bruna träd till en något grönare ton. Härligt =)

anna of sweden sa...

mammigranten
Vilken fin tolkning av bilden. Själv såg jag bara en konstig tulpan! :)


Nattsyrran
Härligt! Ska bli jättekul att se alla månadsbilder denna månaden.