tisdag, april 17, 2012

dags för lite rubriker

Jag har ingen riktigt blogginspiration
nuförtiden.

Allt fokus går till att jobba.

Och till att söka nytt jobb.

Vilken tur att jag har den där rubriklistan.

Jag tror minsann att jag ska damma av den.

* * *

En favoritfredag.

Middag för fyra.

Mitt bästa recept.

En hemlis.

Vårt nya hus.

Snart jul men först Lucia.

Fem saker ni inte visste om mig.

Största skillnaden mellan USA och Sverige.



Om jag hade fått en ö i gåva.

En dag i mitt kursliv.

Så går det till på Arbetsförmedlingen.

Huset - före och efter.

Sådant jag lär mig i kursen i sociala medier.

Jobbsökartips.

Mitt värsta mammaminne.

Mitt bästa mammaminne.

Sverige - aaargh!

Sverige - underbara hemma!

Dagens ris och ros.

Dagens outfit.

Mammas gata.

Saker som får mig att känna mig hemma.

När vi flyttade från Sverige från första början.

Att flytta hem efter flera år utomlands.

Mina bästa reseminnen.

Mitt drömjobb.

Mitt fotointresse.

Min frukost.

Mina favoriter.

När jag var liten ville jag bli.

Mina drömmar.

Mina favoritsaker.

Min favoritmat.

Mina favoritpersoner.

Om jag skrev en bok.

Årets favoritfoto.

Saker jag ångrar.

Om jag fick bli vad jag ville.

Om jag vore miljonär.

Saker jag ska göra innan jag dör.

Min dag i bilder.

När Russin var valp.

Inga kommentarer: