måndag, april 02, 2012

matrummet

Före.

Under.
Och efter.

25 kommentarer:

Jenni sa...

Gud så fint!
Bokhyllorna är himla fräcka! :)

Saltistjejen sa...

Så fint!!!
Och vilken skillnad. :-)

Camilla sa...

Fint Anna! Och en riktig färgklick med den gula bokhyllan.

Elisabet. sa...

Ja, det var ju det jag förstod .., den där gula bokhyllan blev hur fin som helst hos er!

Jag trodde först att den översta bilden var nuet .., fick det liksom inte att gå ihop med "anna of sweden" ,-)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Snajsent det blev! Billy är ju helt rå där den står, o bordet...mmmm c",)

Ônskar på samma gång en GOD PÅSK!

Klem Anna

Livet på Citronodlingen sa...

Åh så fint det blev!

Rebecca sa...

Jättefint, Anna! Och vilket snyggt bord, det gillar jag!

Peace in mind sa...

Så fint. Jag fattade att du skulle få till de gula billyskåpen!

Anonym sa...

Jättefint! Och böckerna sorterade i färg, så fint!
M

Lena (Meltingpot) sa...

Så fint det har blivit! Härligt rum! Kram

a piece of happiness sa...

TA DAA!


Gult så fint!

pralinen sa...

oh så fint det blivit :-)

Västmanländskan sa...

Topensnyggt!

Västmanländskan sa...

(toppen)

bettankax sa...

Jättefint:) Jag gillar!

Charlie sa ... sa...

Ursnyggt!!!!!

Kramar!!

Desiree sa...

Wow så himla snyggt det blev! Jättestor skillnad. GIllar er taklampa från IKEA. Har alltid tyckt den är cool. De gula bokhyllorna är jättefina och den gula färgen piggar upp. Härligt med en färgklick som dessa.
Kram!

Katarina sa...

Lovely!

Dags att börja surfa på Hemnet igen, kanske. Jag tittade inte en enda gång medan jag var i Schweiz och trodde nästan att jag var botad.

Men jag skulle ju också gärna ha ett sånt där fint matrum. Det skulle jag.

Christina sa...

Jättesnyggt!! Vilket drömhus!

Steve sa...

Vilken skillnad! Smakfullt och modigt!
Bordet, bokhyllan och klockan på fönsterbrädan fångade mig direkt.

anna of sweden sa...

Åh, vad det är kul att visa före- och efterbilder för er. Tack för alla glada tillrop! Om några veckor fortsätter renoveringen. Då ska vi renovera det andra badrummet och bygga en altan. Bilder kommer. Så småningom.

Mimmi sa...

Nice!!

I helgen köpte jag också två stycken Gula BILLY! De skall jag ha i mitt "Home Office". Maken är lite skeptiskt, men det är ju MITT kontor, så han sa "what ever". ;o)

PiaL sa...

Snyggt snyggt snyggt! De där bokhyllorna är ju grymma!

ÅSA sa...

Tjusigt! :)

Anna sa...

så himla fint! tack för fin inspiration!