torsdag, oktober 20, 2011

oktober i min trädgård

7 kommentarer:

Gunilla sa...

Oj, va' fin.

Christina sa...

Vackert!!

Livet just nu sa...

Jag har bara sett detaljer men jag misstänker att du har en väldigt vacker trädgård? Ett äldre hus med växter som passar till?
Är jag avis? Ja. ;-)

Nu ska jag fortsätta att frossa i mina trädgårdsböcker. Och titta på dina vackra bilder. :-)

Ninni sa...

Det är grönare hos dig än här i Algarve :) Annars är de torra växterna lika vackra här som hemma i din trädgård. Portugal den här tiden är ljuvligt stillsamt och skönt...men det vet du redan.
Jag skulle gärna stanna här tills i mitten av december.
Må så gott!
Ninni

a piece of happiness sa...

Så fin!

anna of sweden sa...

gunilla
Lika vacker vissen som i blom.


christina
I macrot blir det mesta vackert. :)


livet just nu
Den förra ägarinnan hade trädgården som sin stora hobby. Den är väldigt vacker och genomtänkt. Det ska bli spännande att följa den under året.


ninni
Ja, denna tiden är fin i Portugal. Vi har inte varit tillbaka sedan vi flyttade för tre år sedan, men nu när vi befinner oss i Europa igen är det snart dags.


a piece of happiness
:)

Livet just nu sa...

Åh lyckos dig! :-D