fredag, oktober 14, 2011

frostpremiär

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hua... Måste väl ta vinterjacka med till Sverige när vi åker dit om två veckor...

anna of sweden sa...

brysselkakan
Vinterjacka är nog ett måste om två veckor. Brrr.

Peace in mind sa...

Vilken vacker frost...

Annika sa...

SOFT!!
JA, SOFT!!
Love it!!
;.)
Menar det!!
Huggies!!

Desiree sa...

Jättefint foto av frosten. Här var det också frost igår morse när jag cyklade till jobbet. Glittrade vackert i morgonsolen.
Kram!

Saltistjejen sa...

Jag är avundsjuk....!

anna of sweden sa...

peace in mind
Vacker. Och kall.


annika
Jag vet att du längtar nu. :)


desiree
Vackert och kallt. Jag plockade fram mina UGGS.

Annika sa...

Oh, vilken fin bild! Och dom andra är också fina!

Steel City Anna sa...

Fantastiskt vacker bild!

anna of sweden sa...

annika
Tack, Annika!


anna
Tack!