onsdag, oktober 26, 2011

a little piece of skanör in swiden

9 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, åååååå .., så vackert det är i Skåne!

Style by M.O.M. sa...

Vilka fina bilder, Anna! Även om hösten är min sämsta årstid och mulet väder inte alltid är så lockande, så har du lyckats fånga det vackra!

Skanör är så fint, hela Näset också!

Ha en skön lill-lördag!

Kram Karin

Peace in mind sa...

Jag ser grått, och tänker att det är så jäkla vackert. Underbara bilder!

Charlie sa ... sa...

Å, Skanör! Så fint. Sveriges Cape Cod

Kram!

Annika sa...

Vad fint det ser ut, Anna.
De är ju så söta de där badhytterna.
Gulligt.
Huggies!

chanette sa...

tävling på min blogg där man kan vinna motljuskydd till sin kamera. kanske du vill delta..
finns unde rmina tävlingar

Desiree sa...

Ser underbart ut med att ta en promis på stranden och känna vinden och den salta doften av hav.
Kram!

Unknown sa...

love it.

Marie sa...

Det är ju mina hemtrakter ju!
Fantastiskt fina bilder, det är nästan så att jag får lite hemlängtan!
:)