tisdag, oktober 04, 2011

godmorgon från min trädgård

6 kommentarer:

AnnBritt sa...

Det är vackra saker dom skapar, dom där små, som för övrigt inte tilltalar mig nåt vidare.. ;)

Katarina sa...

Wow.

Jag tror faktiskt inte jag sett ett sånt där fint spindelnät i verkligheten.

Och med det menar jag inte att bjuda in några spindlar i mitt hem. Tack så mycket.

anna of sweden sa...

annbritt
Ja, tänk vilka små konstverk. Ganska otroligt.


katarina
Men Katarina då. Klart att du har. Du har bara inte haft spindelnätsglasögonen på dig. ;) Eller så beror det helt enkelt på att du är en sådan där stadsbo.

Linda sa...

fantastiskt foto. och vad skönt att du börjar se ljuset i köket :)

Klara sa...

Så fint!

Min Mans Mat sa...

Vilken fantastisk bild på nätet, nät utan spindllar helt ok :-)