måndag, november 23, 2009

en vecka sedan sist

Tonite is the nite.

Is the ... ja, ni vet.

7 kommentarer:

gissan sa...

Yes, yes, yes... jag vet...!!
Blev så sugen på Morgans macka där.. :P

anna of sweden sa...

Gissan
Spännande, spännande! :)

kalaslotta sa...

nämen allvarligt, jag fattar inte att ni gillade den där showen...jag blir totalt uttråkad...har jag missat något kanske...

Melting Pot sa...

En liten reflektion efter veckans avsnitt; Det spelas sorglig "plingmusik" när de visar inslag om Morgan och överkäck dansbandsmusik för övrigt.
Nog risk för att Morgans förhoppningar om att det skall lossna på datingfronten
(läst på nätet) grusas. Falukorvsmackan hjälper nog inte heller till.........:) eller :(

anna of sweden sa...

Lena
Jag tror inte att den kära Morgan inser vilken bild TV visar av honom ...


kalaslotta
Gillar och gillar. Jag är mer fascinerad. Och förfärad. Men jag kan liksom inte låta bli.

Melting Pot sa...

Fascinerad och förfärad är en god sammanfattning.

anna of sweden sa...

Lena
Man kan liksom inte låta bli att titta ...