lördag, oktober 30, 2010

a little piece of new york city


12 kommentarer:

Anonym sa...

Glad för dig!!!
H.M.

anna of sweden sa...

hm
Sällskap nästa gång? ;)

Elisabet. sa...

Anna: T A C K! Vilken oehörd glädje att en lördagmorgon, medan man väntar på att tevattnet ska bli klart, få ta en sväng till NY!

Alldeles hjärtevarm blir jag av bilderna .., hundarna som hälsar på varandra .., (den bruna hunden som matchar sin mattes kappa ..) och bilderna av hus och skyltar, ja, allt!

Vilken härlig början på en lördag! hälsar Elisabet.

Katarina sa...

Jag älskar dina New York-bilder. Ärligt talat är det inte en stad jag egentligen längtar efter att få åka till. Men så ser jag dina bilder och blir jättesugen på att åka dig. :-)

Steve sa...

Precis det New York jag känner. Jag som aldrig varit där.

Saltistjejen sa...

Ja du här "känner man igen sig" minsann! ;-)
Kram!

mammaxtre sa...

Underbart!

anna of sweden sa...

elisabet
Åh, Elisabet, vad glad jag blir. Tack, snälla!


katarina
Va? Har du inte haft någon längtan till New York? Vad bra att jag inplanterade lite längtan nu då! :)


steve
New York är verkligen en fantastisk stad med en alldeles speciell atmosfär.


saltistjejen
Lyckost!


mammaxtre
En underbar stad som det är väldigt roligt att gå runt och plåta i.

hallinbloggar sa...

Fina bilder. Blir så sugen på att åka!

anna of sweden sa...

hallinbloggar
Det är något visst med NYC.

Lisa Christensen sa...

Åh, blir alldeles nostalgisk av dina bilder! Vill dit...

Susanne sa...

Underbara bilder!!!! Tack för dom=)