fredag, oktober 01, 2010

glad första oktober!

Snart är det Halloween.

11 kommentarer:

Annika sa...

Men kolla!! Man har ju börjat hos er!!
Tänkte börja dekorera som en galning på måndag!!
HUGGIES!!!

Camilla Alvén sa...

Hu, inte något vi firar precis...

Ha en skön helg
Kram

Livet på Citronodlingen sa...

å kära nån...

Steve sa...

GLAD 1:a oktober är ett tillrop som behövs. Även om vi alla välkomnar hösten med dess begynnande mörker och sina nya färgskiftningar i naturen och dess traditionsrika högtider så tycker jag ändå att det är tråkigt att säga adjö till sommaren. Men visst, alla årstider har sin charm säger jag som bestämt mig för att se nåt positivt i allt i tillvaron.
"Idel solsken gör öken" säger ett arabiskt ordspråk , så då känns det ändå rätt ok med höst och vinter.

a piece of happiness sa...

Crazy Decorations = USA

;)) LiseLotte

singoalla sa...

Haha only in Amerikat inte sant! :P här i europa har vi inte ens börjat fundera på det där än. =)

Taina sa...

Hahahahaha! Ja så börjar det faktiskt se ut här med. Och visst blir man glad av alla pumpor och annat som sätts ut?

Kramelikram!

Elisabet. sa...

Och här är madame Tråkmåns som möjligen - och då menar jag verkligen MÖJLIGEN - köper några små prydnadspumpor och lägger i en korg .-)

Susanne sa...

Åh... det där påminner mig när jag var och hälsade på min väninna i Ambler PA under oktober månad. Då såg det ut sådär i alla trädgårdar. En del var mer eller mindre avskräckande. Vi är ju aningens mer försiktiga i Swiden som i allt annat mot "landet over there". Kram

Ulrika sa...

Va, börjar man pynta en hel månad innan Hallowe'en? Så hela oktober är alltså Hallowe'en? Liksom hela december här i UK är jul...

Steel City Anna sa...

Det var fint pyntat! Jag är inte så mycket för spöken som ser för farliga ut men pumpor gillar jag. Piggar upp lite på hösten.